- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

پلیس با برهم زنندگان انضباط ترافیکی در پارس آباد برخورد قاطع می کند

به گزارش روز شنبه مغانه، سرهنگ”حسین بهمنی” در نشست تعاملی با مدیران عامل و رانندگان شرکت های مسافربری بین شهری پارس آباد افزود: افزایش دانش رانندگی و پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی در پیشگیری از حوادث و تصادفات اثرگذار است.

وی اضافه کرد: راننده خوب همواره به عناصر موثر در رانندگی از جمله سالم بودن خودرو، وضعیت جسمانی، تعداد وسایل نقلیه در حال حرکت و وضعیت آب و هوا توجه ویژه داشته و هشدارهای انتظامی و ترافیکی را کاربردی می سازد.

وی با قدردانی از خدمات رسانی شایسته شرکت های مسافربری به شهروندان و اهتمام جدی رانندگان به تامین سفر ایمن، بر ضرورت ارتقای فرهنگ ترافیکی در این شهرستان تاکید کرد.

 

3 Comments (Open | Close)

3 Comments To "پلیس با برهم زنندگان انضباط ترافیکی در پارس آباد برخورد قاطع می کند"

#1 Comment By بابک آدیگوزلی On 2015/09/14 @ 11:31 ق.ظ

با سلام و احترام.
مشکل اصلی ترافیک ، زیاد شد ماشین هاست. خیابانها باید چند بانده شود و شهرداری می تواند به جای جدول و بلوارهایی با عرض بیش از چهار متر از تکنولوژی های جدید و نیم متری استفاده کند هم از نظر زیبایی بهتر باشد و هم متراژهای اضافه برندارد. چون رفته رفته تعداد ماشین ها اضافه می شود و شهر همچنان با خیابانها و کوچه های چندین سال پیش ثابت مانده است.
یادمه از یکی از مسئولین چند سال پیش پرسیدم دلیل آنکه پیاده رو ها را کاشی کاری کرده اید وسط پیاده رو تقریبا یک متر و با کاشی های رنگی استفاده کرده اید. جواب داد که خاطر زیبایی و زیبا به چشم بیایید و از ترکیب رنگ برایم فلسفه بافی کرد و شهرستانها هم این طور استفاده میکنند در حالیکه شهرستانها به جای آنکه فاضلابها و محلول ها معلوم باشد به جای علامت از یک رنگ دیگر استفاده شده بود.
از کارشناسان شهرداری تقاضا دارم برای زیباتر جلوه نشان دادن شهر بیشتر کارشناسی تر کنند و تصمیم بگیرند.
با تشکر: بابک آدیگوزلی

#2 Comment By شهروند On 2015/09/15 @ 6:43 ب.ظ

با نصب دوربین مدار بسته پلیس می تواند خودروهای متخلف را تعقیب و توقیف کند.

#3 Comment By غفار بابائی On 2015/09/22 @ 3:58 ب.ظ

پلیس پارس آباد به موارد زیر توجه جدی دارند :
وسط چهار راه و پشت چراغ قرمز راننده کمربند ایمنی زده باشد . هرچند رعایت این مورد لازم است ولی با جرایمی مثل پارک دوبله وسط خیابان اصلاً کاری ندارند. به اطراف میدان موسوم به سنبل ( اسم دقیقش را نمیدانم ) نگاهی بیندازید .
شما اگر جلوی بیمارستان پارک کرده باشید جریمه میشوید . ولی از نگاهی به جلوی نمایشگاهها تعمیرگاهها میادین و …. نگاهی بیندازید ببینید چه خبره ؟ ولی اگر با خانواده داری در خیابان خلوت حتی رانندگی میکنید و دارید با مبایل حرف میزنید حتماً جریمه میشوید.

منظور این نیست که این جرایم نباید برخورد شود بلکه منظور این است تبعات برخی جرایم به مراتب بیشتر و خطر ناکتر از بقیه است پلیس چرا به موارد ساده تر میپردازد ولی از موارد مهمتر غافل است .البته این غفلت نیست بلکه تغافل است . خودشان را به ندیدن میزنند.

حظور پلیس تاثیری در ایجاد نظم ترافیکی ندارد . نگاهی به خیابانها و حضور ÷ررنگ ولی غیر موثر پلیس بیندازد حقیقت روشن میشود .