- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

پلمب ۱۵واحد صنفی متخلف در پارس آباد مغان

به گزارش مغانه آنلاین، سرهنگ پاسدار حسین بهمنی روز دوشنبه گفت: در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان، بازدید از واحدهای صنفی پارس آباد به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتطامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا در سه روز گذشته ۸۰واحد صنفی در سطح منطقه توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد به هفت واحد صنفی به علت رعایت نکردن برخی ضوابط صنفی اخطار کتبی داده شد.

وی اظهار کرد: همچنین ۱۵واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.

وی با قدردانی از مشارکت و همکاری مطلوب مردم با پلیس از عموم شهروندان خواست برای جلوگیری از وقوع ناهنجاری در جامعه، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و اعمال مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موارد را بدون فوت وقت موارد را ازطریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت مطلوب و برخورد قاطع با متخلفان و مجرمان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد از مردم خواست انتقاد ها، پیشنهادها یا تقدیر از عملکرد پلیس را نیز با دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.