امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : اکتبر 15th, 2015 9:31 | کد خبر : 14332 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پست، از مهم ترین ابزار ارتباطی بین مردم است

معاون فرماندار پارس آباد گفت: با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه ارتباطات و ظهور انواع شبکه های ارتباطی نوین، پست یکی از مهم ترین ابزار ارتباطی بین مردم محسوب می شود.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، یاسر ندایی در نشست با کارکنان اداره پست پارس آباد که به مناسبت روزجهانی پست برگزار شد، با بیان اینکه پست مهم ترین عامل توسعه در جامعه اطلاعاتی و ارتباطی است افزود: شناخت نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای علمی و استفاده از تجربیات کشورهای پیشرفته در زمینه ارتباطات و هم چنین ارائه خدمات الکترونیک که باعث کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم شود می تواند جایگاه پست کشور را در رقابت با رقبا بالا ببرد.

وی نسبت به برنامه ریزی و راه اندازی سرویس های نوین پستی، توجه به مطالعه و شناخت نیازهای جامعه و یکپارچه سازی شبکه های توزیع و استفاده از قابلیتها و ظرفیتهای ICT و دفاتر روستایی تاکید کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر در تسریع روند انجام خدمات به مردم و جلوگیری از اتلاف وقت مردم و مراجعات مکرر برای دریافت خدمات در سایر ادارات شهرستان شد.

رئیس اداره پست پارس آباد نیز گفت: پست به عنوان بهترین و کهن ترین سیستم و شبکه ارتباطی، در ارائه خدمات پستی به مردم و جابجایی امانات و محموله های پستی به امکانات و تجهیزات روز و مدرن مجهز شده است.

ایمان عمرانی، از راه اندازی خدمات و سرویس های نوین در اداره پست پارس آباد خبر داد و افزود: در حال حاضر انواع خدمات پستی در این شهرستان با سرعت، دقت و سهولت به شهروندان ارائه می شود.

DSC01263_28421 DSC01264_28422

 

اخبار مرتبط

نظرات