امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 19th, 2013 1:24 | کد خبر : 720 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پروژه هاي آموزشي مهمي در پارس آباد مغان در حال اجراست

مديرآموزش و پرورش پارس آباد گفت: هم اكنون طرح هاي آموزشي و ورزشي مهمي در اين منطقه در دست اجراست. به گزارش روز پنجشنبه مغانه، علي حبيب پور در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان از تخصيص 20ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني به طرح هاي نيمه تمام آموزشي پارس آباد خبر داد و […]

11
مديرآموزش و پرورش پارس آباد گفت: هم اكنون طرح هاي آموزشي و ورزشي مهمي در اين منطقه در دست اجراست.
به گزارش روز پنجشنبه مغانه، علي حبيب پور در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان از تخصيص 20ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني به طرح هاي نيمه تمام آموزشي پارس آباد خبر داد و افزود: اين پروژه ها با پيشرفت فيزيكي متفاوتي و با شتاب مطلوبي اجرا مي شود و تاپايان سال جاري تعدادي از اين مدارس در حال ساخت، تكميل و افتتاح خواهد شد.
وي، با بيان اينكه آموزش و پرورش پارس آباد براي بازگشايي بانشاط مدارس هيچ مشكلي ندارد، ادامه داد: همزمان با شروع سال تحصيلي جديد كه با هقته دفاع مقدس تقارن دارد مدرسه شش کلاسه تازه تاسيس “علم و ایمان” در شهرک پارس مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
وي، اضافه كرد: براي احداث و تجهيز اين واحد آموزشي، چهار ميليارد ريال از محل اعتبارات مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل تجهیزو نوسازی استان اردبیل صرف شده است.
وي، بيان كرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده زنگ ایثار و مقاومت در آغازین روز از بازگشایی مدارس ، در پارس آباد طنين انداز می‌شود.
او، فعاليت انجمن خيرين مدرسه ساز اين شهرستان را خوب توصيف كرد و گفت: در زمان حاضر بیش از ۶۵۰نفر از معلمان، دبیران و کارکنان مدارس و آموزش و پرورش این شهرستان در مجمع خیرین مدرسه ساز عضو هستند.
به گفته وي، این تعداد فرهنگی خیّر و نیکوکار ماهانه در مجموع حدود ۲۰میلیون ریال به امرمقدس مدرسه سازی اختصاص می دهند.
حبيب پور با بيان اينكه بدون مشاركت و همراهي خيران مدرسه ساز مشكل كمبود فضاي فيزيكي در آموزش و پرورش حل نمي شود، خاطرنشان كرد: هم اکنون سه باب مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز در محله های باکری، محمدرضالو و شهرک پارس در حال احداث است.

اخبار مرتبط

نظرات