- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

پرونده قتل «آتنا اصلانی» با فوریت و قاطعیت رسیدگی و حکم اجرا می شود

به گزارش مغانه آنلاین، سید عبدالله طباطبایی در جمع مردم پارس آباد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با ابراز تاسف از قتل آتنا و تسلیت به خانواده این دختر معصوم افزود: این پرونده در همان لحظات اولیه به صورت ویژه تشکیل شد و به صورت ویژه تحقیق و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کار قضایی یک کار فنی ، تخصصی و طاقت فرساست،افزود: گذشت فقط حق اولیای دم است و حتماً و قطعاً در خصوص این پرونده حکم هرچه که باشد صادر و با قاطعیت اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: مطئمن باشید از روز تشکیل پرونده تا کنون ، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ایم و از همان لحظات ابتدایی بازپرسان و کارآگاهان پلیس آگاهی کار را برای جمع آوری ادله و دلایل و مدارک متقن شروع کرده اند و حدود ۶۰ساعت فیلم دوربین های مدار بسته را به صورت فنی و دقیق بررسی و مطالعه کرده ایم.
طباطبایی با بیان اینکه، مظنونان پرونده به موقع دستگیر و بازداشت و بازجویی شده اند ، گفت: اگر بگویم بیش از اندازه برای این پرونده وقت و توان گذاشته ایم و به سرعت و شدت و حدت هرچه تمام تر پرونده را به جلو برده ایم، گزاف نگفته ام.
وی با قدردانی از اطلاع رسانی به موقع رسانه ها، از خبرنگاران و مدیران کانال ها و شبکه های مجازی خواست به حفظ آرامش کمک کنند.
دادستان پارس آباد با قدردانی از اتحاد و وحدت مردم ، اظهار کرد: این اتحاد و همدلی نباید منجر به سلب آرامش و آسایش دیگران شود.
آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی از حدود ۲۰ روز پیش به قصد دیدار با پدر خود از خانه خارج شده و از آن زمان تاکنون خبری از وی نبود.
جسد این دختر خردسال امروز از پارکینگ مظنون دستگیر شده پیدا شد.