- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

پخش ۱۵ هزارتن آسفالت در معابر شهر پارس آباد

صیاد معصومی روز یکشنبه به خبرنگار ایرناگفت: پخش این مقدار آسفالت در ۲ ماه گذشته در سطح شهر، نشان از اهتمام و عزم جدی اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری پارس آباد برای رفع مشکلات شهروندان و توجه به عمران و آبادانی شهر دارد.

وی افزود: طرح آسفالت ریزی از ابتدای چهار راه امام (ره) تا میدان شهدا و خیابان کشاورز در حال اجراست و در صورت مساعد بودن وضعیت جوی ، تا دهه ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

او با اشاره به وضعیت آسفالت معابر در برخی محلات گفت: بهسازی آسفالت معابر یکی از نیازهای اساسی شهر و شهروندان بوده که اعضای و مجموعه شهرداری به طور جدی در حال پیگیری این موضوع هستند.
رئیس شورای شهر ادامه داد: رفع مشکلات شهری به صورت اولویت دار در دستور کار اعضای شورا و شهرداری قرار دارد که در راستای تحقق این مسائل باید سایر ادارات و نهادها نیز با این مجموعه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
وی به همدلی و مشارکت در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تعامل بین اعضای شورای شهر و شهرداری باعث شده است تا این مجموعه با یاری یکدیگر گام مثبتی در خدمات رسانی مطلوب و زیباسازی و رفع مشکلات شهری بردارند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "پخش ۱۵ هزارتن آسفالت در معابر شهر پارس آباد"

#1 Comment By ناشناس On 2016/09/27 @ 10:03 ق.ظ

آقای معصومی شهردار یکماه قبل قول آسفالت محله کوی فدک کمپ پارس را به اهالی که مراجعه کرده بودند داد ولی تاکنون خبری نشده یعنی قول داده بود در عرض یکهفته اسفالت کنه لطفا شما محله مارا اسفالت کنید چون فصل بارندگی فرا می رسد.