امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 24th, 2014 6:45 | کد خبر : 6685 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آباد مغان برای سرمایه گذاری بسیار مستعد است

فرماندار پارس آباد گفت: این شهرستان مرزی برای پیشرفت و اجرای طرح های سرمایه گذاری بسیار مستعد است.

به گزارش مغانه، ایرج بیگدلو در اولین روز هفته دولت در جمع مدیران دستگاه ها و نهادهای دولتی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: پارس آباد قابلیت ها و توانمندی های زیادی دارد و ما باید دست به دست هم دهیم تا این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی، با بیان اینکه نسخه نجات بخشی این شهرستان الحاق به منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس و بهره مندی از ثمرات و مزایای آن است، ادامه داد: برای پیوستن پارس آباد به منطقه آزاد، بیش از 90درصد کار انجام شده و برای شروع عملیات اجرایی، فقط منتظر تصویب نهایی این طرح در جلسه هیات وزیران هستیم.

وی، اتصال این شهرستان به منطقه آزاد ارس را، خواسته و مطالبه اصلی قاطبه مردم و مسوولان این منطقه عنوان و بیان کرد: اگر دستاوردی در این زمینه هست همه مدیران و مردم منطقه در آن سهیم و شریک هستند.

او، در ادامه فلسه وجودی دستگاه های دولتی و مدیران را خدمت رسانی به مردم دانست و اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب از طرق مختلف در پی ضربه زدن به ایران اسلامی با القای یاس و ناامیدی در بین مردم و پیاده کردن اهداف شوم خود هستند.

بیگدلو، با اعلام اینکه ایجاد امید و نشاط در جامعه و گشودن گره از مشکلات مردم از وظایف اصلی مسوولان است، بیان کرد: مدیران ادارات و نهادهای دولتی باید تلاش کنند با ارائه خدمات بیشتر و بهتر و حل مشکلات و نیازهای واقعی مردم ، رضایت آنان را جلب کنند.

فرماندار پارس آباد، با تاکید بر اینکه نباید گذشتگان خود را نفی کنیم و با تخریب دیگران درصدد ایجاد نردبان و سکو برای خود باشیم، اظهار کرد: تمام دولت هایی که پس از انقلاب اسلامی روی کار آمدند همگی متاثر از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، پست و مقام را امانتی در دست مسوولان دانست و گفت: ما باید تلاش کنیم تا در هر جایگاه و مقامی که هستیم با نیت قرب به خداوند در پی خدمت به مردم و تحکیم و تقویت پایه های نظام باشیم .

وی، با اشاره به زهد و وارستگی شهیدان رجایی و باهنر، رمز ماندگاری شهدا را معامله با خداوند عنوان و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، شهدا و جانبازان با اهدای عزیزترین و گرانبهاترین متاع خویش، از این انقلاب و نظام صیانت و پاسداری کردند.

اخبار مرتبط

نظرات