امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 1st, 2017 7:19 | کد خبر : 20666 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آباد مغان با راه اندازی بندر خشک متحول می شود

فرماندار پارس آبادمغان گفت: با ایجاد و راه اندازی بندر خشک و فعال شدن گمرک اصلاندوز، شهرستان پارس آباد مغان متحول خواهد شد.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مطابق قانون برنامه پنجم توسعه، گمرک اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی حذف شده بود که با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل، ائمه جمعه اردبیل، اصلاندوز و پارس آباد و نماینده مردم منطقه در مجلس و نیز عنایت دولت تدبیر و امید، مجدداً دیروز در کارگروه ویژه مرزی کشور به تصویب رسید.

وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در منطقه اظهار کرد: در سه سال گذشته ۱۷۱پروژه اقتصادی،تولیدی، عمرانی و خدماتی با یک هزار و۵۳۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح و تحویل مردم شده است.

وی با بیان اینکه دولت و مجموعه دستگاه های اجرایی فعالیت ها و کارنامه عملکرد خود را در هفته دولت و دهه فجر به مردم ارائه می دهند، بیان کرد: در هفته دولت امسال ۶۵پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵۰میلیارد ریال افتتاح شده و در ایام مبارک فجر ۱۰۷طرح عمرانی با یک هزار و ۴۴۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در کنار افتتاح طرح های عمرانی بیش از ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی در  طول دهه مبارک فجر در این منطقه اجرا می شود.

صمدی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های منحصر به فرد پارس آباد مغان در حوزه های مختلف گفت: در دولت یازدهم قدم های خوبی برای رشد و توسعه و استفاده مطلوب از قابلیت ها و پتانسل های شهرستان برداشته شده که با وجود این مشکلات و کاستی هایی نیز وجود دارد.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست برای حل مشکلات و نیازهای مردم و منطقه اهتمام جدی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات