امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 24th, 2014 7:57 | کد خبر : 2598 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آباد در جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن اولیا، دو منتخب کشوری داشت

کارشناس انجمن اوليا و مربيان مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد گفت: این شهرستان در جشنواره کشوری تجارب و نوآوري هاي انجمن اوليا و مربيان، دو منتخب داشت. تیمور سلطانپور، در گفت و گو با خبرنگار مغانه، افزود: دو طرح از این منطقه به بخش های اجرایی، پیشنهادی و مطالعاتی جشنواره معتبر کشوری تجارب و […]

soltanpor1

کارشناس انجمن اوليا و مربيان مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد گفت: این شهرستان در جشنواره کشوری تجارب و نوآوري هاي انجمن اوليا و مربيان، دو منتخب داشت.

تیمور سلطانپور، در گفت و گو با خبرنگار مغانه، افزود: دو طرح از این منطقه به بخش های اجرایی، پیشنهادی و مطالعاتی جشنواره معتبر کشوری تجارب و نوآوری های انجمن اولیا راه یافته بود که هر دو اثر موفق به دریافت لوح تقدیر از وزارت آموزش و پرورش شدند.

وی، ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره در سال تحصیلی 92-91 در دو بخش و در آموزش و پرورش جوار ناحیه یک اردبیل و پارس آباد برگزار گردید.

او، اضافه کرد: در این مرحله 158طرح شرکت داده شده بود که از این تعداد پس از داوری و بررسی نهایی، پنج طرح در بخش اجرایی و سه طرح در بخش پیشنهادی و مطالعاتی با کسب بالاترین امتیاز، به جشنواره کشوری تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان راه یافته بودند.

وی، گفت: در مرحله کشوری این جشنواره، پارس آباد با دو طرح شرکت کرده بود که بر اساس آرای هیات داوران هر دو اثر به عنوان طرح های منتخب شناخته شدند.

اخبار مرتبط

نظرات