امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 17th, 2014 3:51 | کد خبر : 3364 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آبادی ها پنج میلیارد ریال به بیماران سرطانی کمک کردند

مدیرعامل مؤسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی (آرزو) در پارس آباد گفت: در سال جاری مردم خّیر و نیکوکار این شهرستان، افزون بر پنج میلیارد ریال برای تامین دارو و هزینه درمان به بیماران سرطانی نیازمند کمک کردند. سعید مجردی روز دوشنبه به خبرنگار مغانه گفت: هم اکنون حدود 500نفر بیمار مبتلا به سرطان، زیر […]

مدیرعامل مؤسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی (آرزو) در پارس آباد گفت: در سال جاری مردم خّیر و نیکوکار این شهرستان، افزون بر پنج میلیارد ریال برای تامین دارو و هزینه درمان به بیماران سرطانی نیازمند کمک کردند.
سعید مجردی روز دوشنبه به خبرنگار مغانه گفت: هم اکنون حدود 500نفر بیمار مبتلا به سرطان، زیر پوشش مؤسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی (آرزو) در این شهرستان قرار دارد.
وی، از آمادگی این مؤسسه خیریه مردم نهاد برای پذیرش و درمان بیماران سرطانی خبرداد واظهار کرد : با حمایت و راهنمایی های مؤسسه آرزو، تا کنون 40نفر از بیماران سرطانی با گذراندن دوره درمان وجراحی بهبودی کامل را به دست آورده اند .
وی از عموم مردم خواست با کمک های مالی خود، این مؤسسه را در تامین هزینه های دارو و پزشکی و بهبودی بیماران سرطانی تحت پوشش و نیازمند یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

غریب منوچهری

جناب اقاي مجرديو كاركنان موسسه آرزو خسته نباشند همچنين نشريه وزينمغانه كهدر انعكاس اخبار و رويداد اين موسسه اقدام نموده اند.