- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

پارس آبادی ها رتبه اول استان اردبیل در اهدای خون را دارند

اکبر صمدی در نشستی با مسوولان سازمان انتقال خون استان اردبیل با قدردانی از توجه ویژه رییس سازمان انتقال خون استان در آماده کردن دستگاه پلاست خون پارس آباد و توسعه ساختمان انتقال خون پارس آباد به تخصیص اعتبارات برای تجهیز و گسترش و پیگیری تامین زمین مورد نیاز با کاربری اختصاصی قول مساعد داد.
او افزود: امسال برای تکمیل بیمارستان تازه احداث پارس آباد ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
او با بیان اینکه شهرستان پارس آباد بیشترین رشد جمعیت در استان را دارد افزود: مسوولان باید برای توسعه همه جانبه به ویزه در بخش بهداشت ، درمان بیشتر تلاش کنند.
فرماندار پارس آباد از آغاز عملیات اجرایی دو کلینیک تخصصی سرطان و شیمی درمانی در کنار این بیمارستان خبرداد.
به گزارش مغانه از روابط عمومی فرمانداری پارس آباد ، دکتر بابک رضازاده رییس سازمان انتقال خون استان اردبیل نیز در این نشست پارس آباد را به لحاظ موقعیت خاص جمعیتی مستعدترین شهر برای توسعه دانست و گفت: ساختمان فعلی جوابگوی مردم و توسعه سازمان نیست و لازم است با توجه به مراجعات مردم توسعه یابد.
او با بیان اینکه انتقال خون استان اردبیل خودکفا بوده و قسمتی از خون به سایر استانها ارسال می شود افزود: پس از ارتقا و گسترش ساختمان و تجهیزات ، پارس آباد به یکی از پیشرفته ترین پایگاههای استان تبدیل می شود.