امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 10th, 2013 10:21 | کد خبر : 1655 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آبادی ها افزون بر 10میلیارد ریال زکات پرداختند

  بخشدار مرکزی پارس آباد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 10میلیارد و 500میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شده است. به گزارش مغانه، صمد روحی در نشست با دهیاران پارس آباد با بیان اینکه، سهم بخش مرکزی از این رقم حدود شش میلیارد ریال است، افزود: پارسال در این بخش دو […]

 bakhshdar
بخشدار مرکزی پارس آباد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 10میلیارد و 500میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شده است.

به گزارش مغانه، صمد روحی در نشست با دهیاران پارس آباد با بیان اینکه، سهم بخش مرکزی از این رقم حدود شش میلیارد ریال است، افزود: پارسال در این بخش دو میلیارد و 230میلیون ریال و در کل شهر ستان چهار میلیارد و 290میلیون ریال زکات جمع آوری شد.
به گفته وی، بخش مرکزی از نظر پرداخت زکات در بین بخش های پارس آباد رتبه نخست را در سال جاری کسب کرده است، ادامه داد: میزان جمع آوری زکات در پارس آباد نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری دارد.
او، بیان کرد: مبالغ جمع آوری شده از زکات ابتدا برای رفع مشکلات نیازمندان و حل نیازهای ضروری آنان در زمینه ی احداث سرویس بهداشتی، تعمیر مسکن و هزینه درمان بیماران صعب العلاج و در اولویت دوم صرف اجرای طرح های عمرانی در مناطق روستایی با نظر روحانی، دهیار، هیات امنای مسجد، شورای اسلامی، معتمدین و عاملان زکات خواهد شد.

وی، پرداخت زکات را در رفع مشکلات مردم به خصوص مستمندان و نیازمندان و نزول رحمت الهی بسیار موثر دانست و بر نهادینه شدن فرهنگ زکات جامعه تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات