- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

پارس آبادمغان و سریال استعفای فرماندار-رضا امیرپور

حتی تیمهای فوتبال کشورهای عربی که دراین گونه عزل ونصبها ید طولایی دارند اینهمه مدیر ومسئول انتصاب نکرده اند وازاین بابت در منطقه به عنوان یک مدعی به حساب می آییم.
تغییرات مدیریتی در این شهرستان بازهم سرنوشت مردمان آن را در هاله ای از ابهام قرار داد.به جز کریمی که تقریبا مدت طولانی را درسمت فرمانداری مشغول بود (البته کار خاصی هم از ایشان ندیدیم و بود ونبود ایشان به چشم نیامد)بقیه قرمانداران انتصابی فقط مدتی را برای رهایی از بلاتکلیفی، این سمت را عهده دار شدند وهریک برای مدت کوتاهی یا به دلیل اختلافات استانی یا به دلیل اختلافات داخل شهرستان آمدند ورفتند.که البته هیچکدام هم به میل واراده خود این کار را انجام ندادند و بی تدبیری واختلافات میان مسئولان ونمایندگان دو شهرستان اردبیل وپارس آباد بانی این رویدادها بوده اند.اما دراین بین این فقط مردم عادی بودند که متضرر شدند وچوب بی تدبیری واختلاف افکنی آنان را لمس کرده اند. اکنون که بعد از این همه تغییر وتحول مردم مغان که میتوانستند بعداز سپری شدن ۳۶سال از عمرانقلاب بهترین امتیازات وپیشرفتها را از مصوبه ها و موقعیتهای بدست آمده در دولت یازدهم بهره مند شوند و رو به جلو حرکت کنند،سرشان بی کلاه ماند وفدای آتش افروزی ها واختلاف افکنی های میان مسئولان و نمایندگان شدند وبر سر سرنوشت این مرزداران غیور تورنمت زور آزمایی برگزار کردند.به راستی چه کسی پاسخگوی حقوق از دست رفته این مردم ستمدیده خواهد بود؟درصورتی که همین مدعیان مدافع حقوق مردم اگر ذره ای به فکر آنان بودند وغرور و خودخواهی خود را کنار میگذاشتند واز فرصتهای بدست آمده استفاده میکردند وصداقت ودین خود را نسبت به ولی نعمتشان نشان میدادند، اکنون مغان به یکی از قطبهای عظیم صنعتی ،تجاری وکشاورزی تبدیل شده بود.علیرغم اینکه به دلیل حساسیت موضوع درتمامی محافل ومجالس مردم شریف این خطه سرسبز رویدادهای حادث شده اخیر را دنبال میکنند و بانیان ودستهای پشت پرده این رخدادهای غم انگیز و دردآور را به خوبی میشناسند اما هیچکدام از این مسائل درد و رنجی را که در طی این مدت مردم پارس آباد متحمل شده اند را تسکین نخواهد داد وحقوق از دست رفته آنان را استیفا نخواهد کرد.
به امید روزی که بدخواهان این خطه سرسبزنابود شده وخائنان به حقوق این ملت بدنام ومحاکمه گردند وشاهد چنین رویدادهای دردناک وغم انگیزدرآینده نباشیم.

moghansasi.blogfa.com

17 Comments (Open | Close)

17 Comments To "پارس آبادمغان و سریال استعفای فرماندار-رضا امیرپور"

#1 Comment By فرهنگی On 2015/02/20 @ 10:36 ب.ظ

اولین بدخواه خود آقای نصیری است او باید برود تا مغان ( پارس آباد ) رشد کند البته این رشد هم شرط داره شرطش اینه که فرماندار باید بومی باشه نه غیر بومی آن هم یک فرماندار خبره و نخبه … وسیاست مدار ….. عزیزان من تا بومی نباشه درد ما را نمی فهمه … درد ما مسکن ، بیکاری ، گرانی … پس بیایید ما تصمیم بگیریم نه غیربومی ها ….

#2 Comment By ناشناس On 2015/02/21 @ 5:14 ق.ظ

البته ما هر مطلب و نقدی کنیم و سخنی بگوییم به مذاق مدیریت سایت خوش نیامده و منتشر نمیکند چندین بار با خودم عهد بستم که دیگر وارد سایت ایشان بدلیل جانبداری از اشخاص خاصی که در اینجا انجام میشود،نشوم ولی بازهم نتوانستم بدلیل اتفاقات بسیار تاسف بار واقعا تاسف بار در شهرستان جلوی خودم را بگیرم و باز وارد سایت ایشان شدم…مدیر محترم سایت آخه چقدر جانب دارانه مطالبی را که نه در آن توهین وافترایی زده میشه را منتشر نمیکنید نکنه میترسید نونتون از طرف اشخاص خاص آجر بشه….نترس دوست عزیز نون دست خداست اونه که همه چی به انسان میبخشه ،نه یک عده افراد خاص که بدلیل طرفداری از آنها میترسی قطع بشه…یا حق

#3 Comment By درد On 2015/02/21 @ 5:26 ق.ظ

وقتی سیاستمدار اول شهرستان خودش منحرفه اونوقت می خوای اصلاح بشه ، عمرا

#4 Comment By سلمان On 2015/02/21 @ 9:01 ق.ظ

با سلام با تشکر از اقای امیرپور همانطورکه میدانید قطعا”دولت میبایست تیم کاری خویش را بالخص تیم سیاسی خویش را راسا”انتخاب و به کار میگمارد و دخالت در این موارد بهانه بدست دولت داده که نمیگذارند کار کنیم اما این بدان معنا نیست که با هیچکس مشورت نکند دیگر وقت آزمون خطا گذشته است مگر آقایون نمیدانستند فرمانداری قبلی و یافعلی یکی اصولگراست و یکی هم کاندیدای احتمالی مجلس اگر فرض بر اینکه نمیدانستند خیلی بدتر است اگر میدانستند چرا به این کار گماردند مگر میشود با گذشت 36سال از انقلاب دچار روزمرگی شویم مگر ما برنامه 20ساله چشم انداز و یا برنامه 5 ساله در کشور نداریم چه نماینده و چه دولت میبایست افراد را بر اساس توانایی و شایستگی که بتوانندبرنامه را به مرحله اجرا در بیاورد انتخاب و بکار گیرند نه اینکه مدیری سه ماهه چهار ماهه بگذارند اگر قصوری بعد از انتخاب مشاهده گردد آن موقع است نماینده بعنوان ناظر ورود پیدا کند مسببین را بازخواست نماید آیا هنگام انتصاب مسئولی برنامه ای بصورت مکتوب نخواسته اند آقا وقتی شما فرماندارشدید چکار خواهید کرد آن موقع معلوم خواهد شد که این آقا سه ماهه یا چهار ماهه است مگر میشود هرکس بیاید و بعد همانطوری رها کند برود مگر میشود ؟! بنابر این چاره ای اندیشید نگذاشت مردم اینقدر آسیب ببینند و به مسئولین بی اعتماد والسلام.

#5 Comment By زارعی On 2015/02/21 @ 11:50 ق.ظ

با سلام خدمت برادر عزیزم جناب آقای امیرپور
وقتی در صحنه ی سیاست استانی مغان را تخته سیاه کلاس سیاست کردن این یک امر طبیعی است که هر کسی که پای تخته سیاه می آید چیزی بنویسد و برود حال نوشتن متن ایرادی ندارد ولی چند سالی است که این تخته سیاه را خط خطی میکنند بخدا این آمدن و رفتنها ظلمی است که به زور بر این مردم تحمیل میکنند امیدوارم وضع منطقه خرابتر از این نشود

#6 Comment By دکتر رهبر(دندانپزشک) On 2015/02/21 @ 4:33 ب.ظ

سلام
از قدیم راست گفتند که مرغ همسایه غازه! نمیدونم شما با چه استدلالی میگید حضور آقای کریمی نفعی نداشته!آیا منطقی دارید یا در جهت منافع کسی میگید یا حالا برای اینکه چیزی گفته باشید!
در درایت و مدیریت آقای کریمی همین بس که در مدتی که حضور داشتند اتحاد و همدلی رو بین طایفه های مختلف برقرار کردند و شاهد محبوبیت ایشون در بین مردم بودیم
من در ارتباطاتی که با این بزرگوار داشتم بارها شاهد این بود که ایشون بمانند همون رزمنده دفاع مقدس تا پاسی از شب سر کار بودند و حتی از وقت خانوادشون هم میزدن برای این به که کار مردم برسند.
بماند که نمایندگان محترم!!! چقدر مشکلات سر راه این بنده خدا ایجاد کردند و مشکل تراشی میکردن!
همونطور که شاهدیم در مدت کمتر از یکسالی که ایشون رفتن شاهد نابسامانی ها و ناهماهنگی ها و عدم توانایی مدیریت عزیزان فرماندار منصویی بودیم که زیاد نتونستن!دوام بیارن! و چاره ای جز استعفا نداشتن چون قابلیت مورد نظر برای اداره نداشتن و این سریال به قول شما ادامه خواهد داشت تا وقتی که …

#7 Comment By یه همشهری On 2015/02/21 @ 5:10 ب.ظ

سلام علیکم
بله آقای امیرپور حق باشماست، با این اوضاع بیشتر صدمه رو ما مردم پارس آباد میبینیم!باید حتما یه فکر جدی راجع به این موضوع بشه!
ولی آیا این انصافه که زحمتات آقای کریمی رو اینجور نادیده بگیرین؟؟؟ از حق نگذریم آقای کریمی با تمام محدودیت هایی که داشتن کم نذاشتن و هر کاری از دستشون بر میومد انجام دادن!! این حرف شما انصاف نیس!
آقای کریمی بومی هم بودن و بیشتر مردم رو درک میکردن و بنظر من عامل موفقیت ایشون هم همین بوده!و این چیز کمی نیس!
من از همینجا از آقای کریمی تشکر میکنم

#8 Comment By یک پارس آبادی On 2015/02/21 @ 7:41 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان
بنده با بخشی از نوشته ها و مطالب آقای امیرپور موافقم . واقعاً حرف دل همه مردم منطقه را زدند. ولی نادیده گرفتن تلاش ها و خدمات صادقانه آقای کریمی که شبانه روز با خلوص نیت و صدق دل برای عمران و آبادانی و پیشرفت این شهرستان زحمت کشیدند واقعاً ناانصافی است. با مرور و مطالعه کارنامه فرمانداران گذشته و حال این شهرستان به روشنی میتوان به خدمات صادقانه و بی شائبه آقای کریمی پی برد.
از آن زمانی که ایشان تودیع شدند هیچ پروژه عمرانی و اقتصادی مهمی در این شهرستان به بهر برداری نرسیده است.
ایشان علاوه بر پیگیری جدی مطالبات منطقه و تلاش در جهت استیفای حقوق حقه مردم، با ایجاد تعامل و همدلی میان مردم و مسوولان منطقه و استان و پرهیز از کارها و حرف های تنش زا ، زمینه ساز پویایی و رونق منطقه شده بود.
حال که عملکرد فرمانداران بعد از وی، در مقابل دیدگان مردم و مسوولان ارشد استان قرار دارد که ایجاد تنش و به چالش کشیدن منطقه از نقاط برجسته آن است. قطعاً استاندار و مسوولان ذی ربط نادم و پشیمان هستند که چرا نگذاشتند مردم از خدمات چنین نیروی مردمی و توانمند بهره مند شوند.

#9 Comment By زارعی On 2015/02/22 @ 9:37 ق.ظ

با سلام خدمت برادر بزرگوار جناب آقای امیرپور
بنده متن شما را کاملا خواندم و با شما هم عقیده ام فقط باید به بزرگان احترام بگذاریم جناب آقای کریمی فردی با ایمان رزمنده جانباز وایثارگر هستن ایشان کارهای خوبی انجام دادن ایشان به این منطقه مسلط بودن ولی از شانس بد ایشان با تحریمهای ناجوانمردانه دولتهای خارجی علیه کشورمان مواجه شدن بعد از ایشان جناب بیگدیلو آمدن فردی که مرامنامه ی اصولگرایی را امضا کرده و رییس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد بود مسلما در بین اصلاح طلبان جایی نخواهد داشت پس آمد و در این چند وقت برنامه های خود را در قالب توهمات ذهنی خود به خورد مردم منطقه داد شاید ایشان خود در منتفی شدن منطقه آزاد شدن مغان دست داشتن و از طرفی جناب نصیری آمد بله من ظلم ایشان را کاملا قبول میکنم ایشان در حساس ترین لحظه فرمانداری را رها کردن واز این پست فقط در جهت پیشبرد اهداف شخصی خود استفاده کردن از طرفی دیگر همسو شدن استاندار با مخالفین مغان این منطقه را به ویرانه تبدیل کرد و در مقابل کم کاری یا بهتر بگویم بی اعتنایی نماینده ی منطقه در پس رفت مغان منطقه را به چالش کشید .
تنها راه حل اینست که این چند صباحی صبر کنیم تا انتخابات مجلس فرا رسد تا با انتخابی از روی عقل و خردمندی و بدون در نظر گرفتن طایفه گرایی و تعصبهای کور کورانه سعی کنیم در جهت پیشرفت منطقه قدم برداریم امیدوارم خداوند عاقبت همه را ختم به خیر نماید

#10 Comment By ناشناس On 2015/02/22 @ 10:27 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید ضمن تشکر از مطالب کارسازتون (ولی کریمی بدون حاشیه ومرد ولایی بود ودلیل کناره گیری شون نه گفتن به سیاستهای غلط برومند بود وگرنه چرا همیشه برومند در سخنرانی های انتخاباتی خود کریمی رو یکی از یارانشون خطاب میکردند من قلبن از نوشه های شما در مورد کریمی شدیدا تاسف میخورم

#11 Comment By بهمن On 2015/02/22 @ 10:46 ق.ظ

با سلام وخسته نباشیدای کاش در نوشتن مطالب بحث تخریب چهره ها را ننویسیم چرا که احادیث وروایت ارزشمندی از این قبیل آمده است اونم چهره نیروی ارزشی که واقعا یک اسوه اخلاقی برای مسئولان و میز ومنصب دوستان بود آقای کریمی یادگار هشت سال دفاع مقدس واز فرماندهان بسیجی جنگ بود درست نیس یک چنین شخصیتی را در جامعه تخریب کنیم چون خود تخریب می شویم واقعا من که یکی از طرفداران این سایت بودم با دیدن چنین مطالبی شدیدا دلسرد شدم

#12 Comment By یک معلم On 2015/02/22 @ 7:24 ب.ظ

ضمن تقدیر وتشکر از اصحاب رسانه و قلم.آقای امیرپور نباید بدون شناخت ازیک فرد لایق وبسیجی جانباز که وقت خود راوقف مردم شریف ونجیب شهرستان پارس آباد نموده بود و هر روز در تلوزیون ما شاهد افتتاحیه ویابازدید از پروژه های مهم ایشان را از نزدیک شاهد بودیم با بی انصافی و با لحنی دور از انتظار را ابراز می نمودی و فقدان فرد شایسته ای همچون ایشان در شهرستانمان خالی است.

#13 Comment By توحید On 2015/02/24 @ 6:06 ق.ظ

باسلام
از آقای نصیری یک سوال دارم چرا با آمدن ایشان عنوان کلمه « مغان » که بنظر خیلی ها یک واژه هست براحتی به گرمی واگذار می شود؟ چون ایشان اهل گرمی هستند سکوت اختیار کردند تا مغان براحتی به تابلوی گرمی اضافه شود.
آقای نصیری شما باچه حقی حقوق مردم شریف پارس آباد مغان را نادیدیه گرفتید؟این کم مسئله ای نیست؟ هزاران جوانان، ریش سفیدان، پدران و مادارن و آجداد و آباد جانشان را فدا کردند و دشت مغان را حفظ کردند تا کسی مثل نصیری بیاد یک شبه همه زحمات را به باد فنا بدهد؟
مدیر سایت مغانه هم شدیدا رویکردشون گرمی هست . احتمال میدهم اصالتا اهل گرمی هستند و در نوشتن سز تیتر اخبار و مقاله های سایت از کلمه گرمی مغان استفاده می کنند ؟ شما که اهل قلم هستید چرا به مردم شریف و نجیب و زحمکتش « پارس آباد مغان » را تضییع می کنید؟
آقای برومند مطمئنا باید بخاطر این قصور و کوتاهی و کم کاری باید به مردم « پارس باد مغان » پاسخ دهند!!!!!!!!!!!1

#14 Comment By رضا امیرپور On 2015/02/24 @ 4:59 ب.ظ

ممنون از دوستان که محبت داشتند وتشکر از مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی مغانه

#15 Comment By بلوط زاده On 2015/02/25 @ 9:59 ق.ظ

ده ویه ددی لر بوینون ایریدی ددی هارام دوزدی؟ ..
اقای امیر پور عزیز این همه غصه نخور اگه فرض این باشد که همچین مشکلات در مغان حل شود زیر بنای مملکت باید اصلاح شود که من در این شرایط به اصلاحاط نا امید هستم لذا سوختن و ساختن و پیش برد صحیح کار در حد ممکن بر همین بستر

#16 Comment By یاسر On 2015/02/26 @ 1:08 ب.ظ

درموردافتتاح طرحها هم بایدعرض کنم که افتتاح وبهره برداری ازیک طرح جزو وظایف اولیه مسولان میباشد وبریدن یک روبان بایک قیچی نیازبه درایت ومدیریت ندارد.درضمن جبهه رفتن کسی دلیل بر درایت ومدیریت ایشان نیست.

#17 Comment By اکبر On 2015/02/26 @ 1:32 ب.ظ

من نمیدانم چرا هرزمان که ازمدیریت مسئولی سخن به میان می آید بحث جبهه و جنگ را پیش میکشید برادر من درایت و کارآمدی یک فردچه ربطی به جبهه رفتنش دارد.ممکن است خدمت سربازی وظیفه هر فرد ایرانی است که باید انجام دهد این دلیل نمیشود که چون کسی جبهه رفته حتما مدیر کاردانی است.بهتر به جای این سخنان حاشیه ای به سوابق ومدیریت اشخاص نوجه شود