امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 29th, 2014 8:36 | کد خبر : 7969 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آبادمغان مهد پرورش قهرمانان ورزشی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به جایگاه ممتاز پارس آباد در ورزش قهرمانی گفت: این شهرستان به عنوان مهد پرورش قهرمانان ورزشی در رشته های مختلف مطرح است.

به گزارش مغانه، ایوب بهتاج در جلسه هیات های ورزشی پارس آباد، افزود: استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در بخش ها و احداث سالن های ورزشی در روستاها نیازمند داشتن شرایط و آیتم هایی همچون ورزشکاران سازمان یافته و آمار ورزشکاران رشته همگانی و روستایی است که با وجود این، اداره کل طبق درخواستی از وزرات متبوع، یگیری های لازم را برای تحقق این مهم انجام داده است.
وی، از تشکیل ستاد ساماندهی مسابقات آسیایی 2018 اندوزی خبر داد و با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه وی‍‍ژه ای برای مسابقات 2018 در دست اجرا دارد، بر تلاش ورزشکاران جهت رسیدن به این مسابقات تاکید کرد.
بهتاج، اعزام های خارج از چهار چوب و بدون هماهنگی شورای برون مرزی را فاقد اعتبار دانست و بیان کرد: هرگونه اعزام به خارج قصد شرکت در مسابقات باید زیر نظر این شورا انجام گیرد که در غیر این صورت اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ مسئولیت و تعهدی در این قبال نخواهد داشت .
او، با ابراز گلایه از هیاتهای ورزشی پارس آباد، اعلام کرد: امسال این شهرستان به رغم تلاش و موفقیت در سایر حوزه ها، در حوزه هیات های ورزشی کارنامه خوبی کسب نکرده است.
بهتاج با بیان اینکه انتظارات هیات ورزشی نباید بیشتر از عملکرد باشد گفت: ما بر اساس آمار ورزشکاران سازمان یافته و کارنامه و توفیقات هیات های ورزشی، از آنان حمایت خواهیم کرد.
معاون فرماندار پارس آباد نیز ، با اشاره به مشکلات بخش ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد، از نحوه واگذاری اماکن های ورزشی به بخش خصوصی انتقاد کرد خواستار واگذاری اماکن و سالن های ورزشی به هیات های ورزشی شد.
احد احدزاده، افزود: ورزشکاران این شهرستان مرزی با وجود کمبود امکانات ورزشی در منطقه، افتخارات بزرگی را در میادین ورزشی در سطح ملی و جهانی کسب کرده اند.
وی، از مشارکت دستگاه های دولتی شهرستان در حوزه ورزش خبر داد و خواستار مشارکت و حمایت مالی شرکت های بزرگ منطقه از جمله کشت و صنعت و دامپروی مغان و پارس در بحث ورزش شد.
به گزارش مغانه، در این جلسه بهتاج برای تامین و خرید تعداد دو دست تاتامی رزمی، یک دست تشک کشتی، دستگاه پرس سینه، چهار دستگاه میز استاندارد تنیس روی میز و سه قبضه اسلحه بادی 400میلیون ریال مساعدت کرد.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

اخبار مرتبط

نظرات