امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 16th, 2015 7:44 | کد خبر : 10343 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آبادمغان در کشف کالای قاچاق و ارز در جایگاه نخست استان قرار دارد

فرماندار مستعفی پارس آبادمغان گفت: این شهرستان مرزی در زمینه کشف کالای قاچاق و ارز رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش مغانه، ناصر نصیری روز پنجشنبه در جلسه کمسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پارس آباد با بیان اینکه قاچاق کالا یک معضل اساسی است، افزود: بهترین روش برای مبارزه با کالای قاچاق رعایت قانون، همدلی و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط اجرایی ،قضایی و امنیتی می باشد که بر پایه این همکاری شهرستان پارس آباد از لحاظ کشف کالاهای قاچاق و ارز دارای مقام اول استانی است.
وی با اشاره به انتشار خبری در یکی از روزنامه ها و چند سایت خبری مبنی بر فروش مشروبات الکلی در مغازه های پارس آباد و اینکه شهرستان پارس آباد مغان هشت ماه است فرماندار ندارد، این خبر را قویاً تکذیب کرد وافزود: مردم شریف و نجیب پارس آباد به عنوان مرزداران نظام اسلامی، با پایبندی به ارزشهای دینی و انقلابی که حضورشان در تمامی مراسمات مذهبی و نمازهای جمعه و جماعات مثال زدنی است.
او انتشار این خبر را توهین به مردم منطقه دانست و با اعلام اینکه ما به منظور برخورد جدی با عامل و یا عاملان این خبر کذب و خلاف واقع اقدامات قانونی را انجام داده ایم، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خواست در این خصوص طبق قانون عمل کند.
وی از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق توسط نیروهای انتظامی ،بهداشتی و امنیتی خبر داد و به مبارزه قانونی با قاچاق انواع کالا و ارز در این شهرستان مرزی تاکید کرد.

SONY DSC SONY DSC

اخبار مرتبط

نظرات

شهروند دشت مغان

ای کاش در کشف رشوه خواران وتجاوز به بیت المال در پارس آباد مقامی را هم در سطح کشور بدست می آورد