امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 20th, 2015 7:33 | کد خبر : 15022 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آبادمغان بیش از ۵۱۰۰ورزشکار سازمان یافته دارد

فرماندار پارس آبادمغان گفت: شمار ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان افزون بر پنج هزار و ۱۰۰نفر است که در قالب ۴۰هیات ورزشی فعالیت می کنند.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی در جلسه مشترک هیات های ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در سال جاری ۱۱میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح های ورزشی منطقه اختصاص یافته است که این نشانگر اهمیت دادن به زیرساخت های ورزشی است.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامت فردی و اجتماعی اظهار کرد: ورزش کارآمدترین و مهم ترین ابزار برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه محسوب می شود.

وی از کسب رتبه اول المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال توسط قهرمانان شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود: ۲۱ نفر از ورزشکاران این شهرستان به عنوان قهرمان کشوری و بین المللی رقابت می کنند و ۱۵ نفر دیگر نیز به اردوی تیمهای ملی دعوت شده اند که نیاز به پشتیبانی دارند .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز، از پارس آباد مغان به عنوان یکی از مهمترین قطبهای ورزشی و قهرمانی کشور نام برد و افزود: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های ورزشی و مرزی بودن پارس آباد و بعد مسافت با مرکز استان، باید نسبت به سایر شهرستان ها امکانات بیشتری به این شهرستان اختصاص داده شود.

وی ضمن قدر دانی از حمایت های فرماندار شهرستان پارس آباد در رسیدگی به امور ورزش و جوانان، از آغاز عملیات اجرایی خوابگاه ورزشی پارس آباد با دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار خبر داد.

وی ادامه داد: به منظور تقویت هیات های ورزشی و رفع کمبود امکانات ورزشی، دو دست میز تنیس روی میز و سه تخته تشک تاتمی و تعدادی تیر و کمان و توپ استاندارد والیبال به تحویل این شهرستان شده است.

در این جلسه همچنین روسای هیات های ورزشی ضمن بیان مسائل، نیازها و مشکلات ورزشی منطقه، خواستار حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان شدند.

DSC02861_29282DSC02860_29281

 

اخبار مرتبط

نظرات