- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

پارس آبادمغان با کمبود امکانات پزشکی و درمانی مواجه است

DSC03022

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد، با تاکید بر تجهیز بیمارستان های منطقه به امکانات پزشکی و درمانی، گفت: این شهرستان مرزی با کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی، بهداشتی و درمانی مواجه است.

به گزارش مغانه، مطلب محبی در نشست مدیر بیمارستان تامین اجتماعی ارس پارس آباد با اعضای شورای شهر، با اعلام اینکه رفع این معضل از مطالبات اصلی مردم این منطقه محسوب می شود، افزود: کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و پزشک متخصص در برخی رشته ها باعث شده بیماران به ناچار برای مداوا راهی اردبیل و یا تهران و تبریز شوند.

وی، اظهار داشت: زباله های بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، درمانی و مطب ها به علت عفونی بودن یکی از خطرناک ترین زباله هاست از این رو باید با استفاده از شیوه های نوین علمی و بهداشتی و به صورت جداگانه جمع آوری و امحاء شود.

محبی، بر ضرورت ایجاد تعامل و همکاری بین شورای شهر و بیمارستان های منطقه اشاره و بیان کرد: شورای اسلامی شهر، از تمام ظرفیت و توان خود برای رفع کاستی ها، مشکلات و بهبود وضعیت بیمارستان های پارس آباد بهره خواهد گرفت.

رئیس بیمارستان ارس نیز گفت: در ماه های اخیر اقدامات و تلاش های خوبی برای تامین نیازها و توسعه این بیمارستان صورت گرفته است.

منوچهر فصیح، تعداد افراد زیرپوشش تامین اجتماعی پارس آباد را 80هزار نفر ذکر کرد و گفت: حدود شش هزار و 500 بازنشسته این سازمان در منطقه وجود دارد که از خدمات بیمارستان تامین اجتماعی ارس بهره مند هستند.

وی، بر ضرورت احداث پارکینگ و فضای سبز در محوطه بیمارستان تاکید و بیان کرد: برای ارتقای سطح خدمات و نیز تجهیز، توسعه و گسترش بیمارستان تامین اجتماعی ارس، برنامه های مهمی تدوین شده است.  

وی، از اعضای شورای شهر پارس آباد خواست مسوولان بیمارستان را در اجرا و عملیاتی کردن این برنامه ها و طرح های تحول آفرین یاری کنند.