امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 27th, 2016 3:05 | کد خبر : 16322 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آبادمغان از مناطق حادثه خیز کشور محسوب می شود

معاون جوانان هلال احمر استان اردبیل با اشاره به آمار بالای حوادث جاده ای در پارس آباد،گفت: شهرستان مرزی پارس آبادمغان جزو مناطق حادثه خیز کشور به حساب می آید.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، “عزت اله ضربی” در آیین معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر پارس آباد افزود: حوادث جاده‌ای در این شهرستان از جمله حوادثی است که به صورت مستمر در این شهرستان رخ می‌دهد بنابراین باید هلال احمر این شهرستان بیشتر در این مورد آمادگی داشته باشد.

وی با اشاره به وظایف خطیر جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این جمعیت فراتر از یک سازمان اداری کار کرده و در هر ساعتی از شبانه روز در کنار مردم حادثه دیده حضور دارد.

وی با بیان اینکه حوادث و بلایا در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌تواند هموطنان را گرفتار کند، افزود: برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان است.

وی یادآور شد: پرسنل، اعضا و داوطلبان هلال احمر به معنای واقعی کلمه به هموطنان خدمت می‌کنند و این خدمت در هر زمان و مکانی انجام می‌شود.

سعید جوادزاده مسئول حراست جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: هلال احمر پارس آباد حلقه اتصال بین توان توانمندان ونیاز نیازمندان است از این رو انتظار می‌رود سرپرست جدید هلال احمر پارس آباد که خود از خانواده این جمعیت است، با برنامه‌ریزی منسجم در پیشبرد اهداف جمعیت بکوشد.

در این مراسم از زحمات چندین ساله “پرویزحیدری” رئیس سابق هلال احمر پارس آباد قدردانی و “داورطاعتی” رئیس قبلی هلال احمر نیر، به عنوان سرپرست جدید هلال احمر این شهرستان منصوب شد.

۱ ۵۱۴

اخبار مرتبط

نظرات