امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 13th, 2015 2:50 | کد خبر : 11376 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس‌آباد فردا میزبان دو لاله گمنام است

مسئول کمیته تفحص شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام که هم‌اکنون وارد اردبیل شده فردا در میان خیل عظیم مردمی شهر اصلاندوز پارس‌آباد تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش مغانه ، زکی‌اله خوشبخت ظهر امروز در آئین استقبال از شهدای گمنام در اردبیل اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام که هم‌اکنون وارد اردبیل شده فردا در میان خیل عظیم مردمی شهر اصلاندوز پارس‌آباد تشییع و خاکسپاری می‌شود تا این شهر مرزی به عطر شهدا عطرآگین شود.

مسئول کمیته تفحص شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل افزود: مردم اردبیل امروز با استقبال از این دو لاله گلگون کفن در فرودگاه اردبیل اوج دلدادگی خود را به این شهدای والامقام نشان داده و با تجدید میثاق با این دو شهید گمنام در ادامه راه آنها پیمان تازه کردند.

وی تصریح کرد: این دو شهید والاتبار که در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمده‌اند در عملیات تفحص‌ اخیر شناسایی شده و فردا در میان استقبال پرشور و گسترده مردم شهر اصلاندوز شهرستان پارس‌آباد تشییع و خاکسپاری می‌شوند تا خاک این منطقه متبرک به وجود شهدای منام شود.

خوشبخت از برگزاری آئین شبی با شهدا در اردبیل خبر داد و گفت: این آئین امشب در محل امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برگزار شده و مردم شهیدپرور و ولایی اردبیل با حضور در این مراسم نجوای عاشقانه‌ای سر داده و با آنها تجدید پیمان می‌کنند.

مسئول کمیته تفحص شهدای نیروهای مسلح استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل تاکنون میزبان ۵۲ شهید گمنام بوده که با تشییع و خاکسپاری این دو شهید والامقام شمار شهدای گمنام استان اردبیل به ۵۴ می‌رسد که میزبانی از این یادگاران دوران دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای مردم ولایی اردبیل است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات