امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 17th, 2013 9:57 | کد خبر : 2160 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ولایت فقیه مایه وحدت و همدلی جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام مصطفی ملکی گفت: ولایت فقیه مایه وحدت و همدلی جامعه اسلامی است.  به گزارش مغانه، حجت‌الاسلام مصطفی ملکی ازروحانیون شهرستان پارس آباد در گفتمان دینی جایگاه ولایت فقیه در سخنانی گفت: ولایت فقیه مایه وحدت و همدلی جامعه اسلامی است و این ولی فقیه است که با هدایت های خود باعث از بین رفتن هرگونه […]

67206

حجت‌الاسلام مصطفی ملکی گفت: ولایت فقیه مایه وحدت و همدلی جامعه اسلامی است.

 به گزارش مغانه، حجت‌الاسلام مصطفی ملکی ازروحانیون شهرستان پارس آباد در گفتمان دینی جایگاه ولایت فقیه در سخنانی گفت: ولایت فقیه مایه وحدت و همدلی جامعه اسلامی است و این ولی فقیه است که با هدایت های خود باعث از بین رفتن هرگونه هرج و مرج در جامعه خواهد شد.

وی بقاء وحیات حکومت اسلامی را وابسته به ولی فقیه دانست و گفت: نظام اسلامی بدون ولایت فقیه از مسیر درست منحرف خواهد شد وعملا” اسلامیت نظام ازبین خواهد رفت.  

ملکی افزود: انسان با بصیرت موفق به اطاعت از ولایت فقیه می‌شود چرا که بصیرت به انسان آگاهی و بینش صحیح می دهد و بصیرت یک آگاهی و یک بینش صحیح است که انسان را بسوی هدف و سرمنزل مقصود رهنمون می سازد. 

وی افزود: درنظام اسلامی ولی فقیه از همان جایگاهی بالایی برخورداراست وما مردم همانطور که دوستدار وحامی رسول اکرم(ص) وائمه معصومین (ع) هستیم باید پشتیبان ولی فقیه باشیم وبا تمام توان درمقابل کسانی که دراین خصوص شبهه افکنی می‌کنند ایستادگی کنیم.

کلمات کلیدی: , ,

نظرات