- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

وضعیت میدان تره بار پارس آباد نامناسب است

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز دوشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات میدان تره‌بار پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به وضعیت نابسامان میدان تره‌بار پارس‌آباد انتقال میدان تره‌بار امری ضروری بوده که باید مسئولان مربوطه به آن توجه داشته و اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهند.
وی با اشاره به بازدید از میدان تره‌بار و بررسی وضعیت و موقعیت میدان و گفت‌وگو با تعدادی از صنوف تصریح کرد: شرایط کنونی حاکم بر میدان تره‌بار پارس‌آباد اعم از مسائل بهداشتی، ترافیکی، اجتماعی و قرار گرفتن آن در معابر داخل شهر و در کنار مدرسه غیر قابل ادامه بوده و حل این معضل باید در اولویت مسئولان مربوطه باشد.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد در مورد مکان‌های پیشنهادی برای انتقال میدان تره بار شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ باید در زمینه انتخاب و انتقال این بازار اقدامات لازم با تسریع بیشتری انجام شود چرا که در حال حاضر این وضعیت بسیار نامطلوب و مناسب است.
احمدی با اشاره به طرح در حال اجرای یکی از متقاضیان سرمایه‌گذار در ورودی شهر بیان کرد: این طرح در حال حاضر پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد داشته و در زمینی به وسعت ۱٫۵ هکتار در حال احداث بوده و در آن فضاهایی با ۳۸ غرفه و نمازخانه و سرویس بهداشتی و باسکول ۶۰ تنی و پارکینگ به همراه زیرساخت‌های برق و گاز و آب پیش‌بینی شده است.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: میدان تره‌بار کنونی از سال ۷۳ با ۳ غرفه فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل افزایش جمعیت و تولیدات و توسعه بازار شهرستان به ۲۰ غرفه رسیده است که در حال حاضر این میدان جوابگوی نیازهای منطقه نبوده و باید برای خارج شدن از این وضعیت اقدامات اساسی انجام شود.

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "وضعیت میدان تره بار پارس آباد نامناسب است"

#1 Comment By ناشناس On 2015/06/29 @ 12:16 ب.ظ

مکان یابی میدان تربار که در ورودی شهر انتخاب شده ( پشت بازار علافان)کاملا غیر کارشناسی بود ه اقای فرماندار از روی کاغذ حرف نزن ان زمینی که گفتید کمتر از ۱ هکتار است در ضمن فرد سرمایه گذار از دوستان نزدیک اقای شهردار و ودو نفر از اعضای شورای شهر می باشد

#2 Comment By درد دل یک شهروند On 2015/06/29 @ 3:17 ب.ظ

جناب آقای احمدی تحقیق کردی در این مدت مشکل پارس آباد را پیدا کردی آفرین به هنر مدیریت و ذکاوتتان و آفرین به کسانی که به حضرتعالی مشاوره می دهند آقای فرماندار پارس آباد با این رشد جمعیتی که پارس آباد داره نیاز به یک برنامه ریزی شهری منسجم با برنامه ها و طرح های شهرسازی است و همچنین مهیا کردن زیر ساخت های صنایع مکمل کشاورزی و الزام به سرمایه گذاری دو شرکت بزرگ در حوزه کشاورزی ( کشت صنعت مغان و کشت و صنعت پارس ) در این پروژه هاست و آماده کردن فرودگاه این شهر با لابی گریهای که با مسئولین هواپیمایی کشور خواهید کرد و علاوه بر اینها از گسترش رشته های دانشگاهی در مقطع تحصیلات تکمیلی (دکترای مهندسی کشاورزی در گرایش های مختلف ) چون از لحاظ امکانات مغان بسترهای مناسبی برای گسترش این دانش را دارند همانطوریکه اساتید بزرگ دانشگاهها هر سال با انبوهی از دانشجویان مهندسی کشاورزی برای بازدید به این منطقه می آیند پس جای بسی شکرگداری است که خداوند این نعمت را نصیب ما کرده است در آخر آقای فرماندار اگر از مسئولین ادارات کارائی نمی بینید از مدیران کل آنها بخواهید از سرفصل اعتبارات آنها برای مشاوران جهت ارائه طرح و ایده در هر حوزه ( میراث فرهنگی ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، شهرداری ، بازرگانی و غیره )تخصیص داده خواهد شد و همچنین دانشگاهها را الزام کنید در هر سال نسبت به مسائل شهر در حوزه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی طرح ها و برنامه های ارائه دهند .

#3 Comment By سلام On 2015/07/01 @ 10:00 ب.ظ

بعضی انتقادات فرماندار خوبه ولی ظاهرا ایشان از اون اصلاح طلبهای ضعیف کش هستند
مثل انتقادشان از ساخت و ساز غیر مجاز اطراف قبرستان شرقی شهر
در حالیکه شهرداری نباید اجازه ساخت میداد و حالا نمی توانند ادعایی داشته باشند
سرنوشت آن ضعفا چه خواهد شد؟
آیا زمین جایگزین خواهند داد؟

#4 Comment By چیلله ر On 2015/07/02 @ 5:12 ق.ظ

آقای فرماندار، سلام
من مدتی است که ایده ها و اقدامات شما را پیگیری می کنم . لذا مطمئنم حضرتعالی با دید روشنی که نسبت به آینده دارید، خواهید توانست با برنامه ریزی مبتنی بر برنامه ششم توسعه کشور، گامهای اساسی در راستای عمران و آبادانی این شهرستان بر دارید. و این خواست دیرینه مردم این شهرستان بوده وهست تا شخص فرهیخته و سخت کوشی همچون شما مدیریت منطقه را در دست داشته وبا برنامه محوری خویش بتدریج گرههای کور را یکی پس از دیگری باز کند. موفق باشید.

#5 Comment By سلام On 2015/07/03 @ 7:14 ق.ظ

همین دیدهای روشن و ناقص کار دستمان داده
پارس آباد نتوانست رنگ فرماندار دین مدار و عامل به قانون اسلام را به خود ببینه
این آقای فرماندار از اول حرفهای خوبی زده ولی امیدوارم حداقل در یک وبلاگ لیست عملکردشان به همراه چرایی عملکرشان اعلام شود که چرایی و دلیل کارها و تصمیمات از خود تصمیمات بهتر است
چند روز پیش هم آقای یاسر ندایی که از انتصابش بشدت خوشحال بودیم ، از نبود مشکل در آب شرب پارس آباد خبر داد
آب شربی که بوی تعفن ازش می آید