امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 30th, 2015 9:18 | کد خبر : 15776 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

وزیر آموزش و پرورش از معلم فداکار پارس آبادی تجلیل کرد

در دومین جشنواره کشوری جلوه های معلمی از “عسگر زاهد انزالی” معلم فداکار پارس آبادمغان قدردانی شد.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در این جشنواره که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد همچنین از معلمان فداکار سایر مناطق کشور به تعداد ۱۲ نفر تجلیل به عمل آمد.

عسگر زاهد انزالی از استان اردبیل (پارس آبادمغان) ،ثریا مطهرزاده از کردستان ، زهرا مافی از قزوین ، فاطمه مولوی از همدان ، هاجر مفیدی محمودآبادی از فارس ، علیرضا هادی نژاد از یزد ، مهری عندالله از تهران ، سیاوش صالحی معلم از خوزستان ، علیرضا شفیعی اریسمانی از اصفهان ، عبدالله اسلامی از چهارمحال و بختیاری ، مرحومه ریحانه بهشتی از مشهد ، شب بو یوسفی از کردستان و انیس شاه رحمانی از یزد معلمان فداکاری هستند که در دومین جشنواره جلوه های معلمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش مغانه، عسگر زاهد آموزگار شاغل در مدرسه شاهین روستای ایران آباد پارس آباد، اردیبهشت سال ۱۳۹۳، دراقدامی فداکارانه و انسان دوستانه دو نفر از دانش آموزان را از خطر غرق شدن در آب نجات داده بود که به واسطه آن به عنوان تنها نماینده منتخب استان اردبیل در جشنواره جلوه های معلمی حضور داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

صمد نوری عضوشورای شهر

باسلام .ضمن عرض تبریک به جناب اقای زاهد عزیز.امیداست این حرکت فداکاری وایثارگرانه وانساندوستانه معلم عزیزنمونه الگوی باشدبرای ما انسانها،که نجات انسانهاازخطرات ورفع مشکلات همنوعان وخیرخواهی وکمک به نیازمندان ازصفات بزرگ جوانمردان وانسانهای شریف است.کاربزرگ جناب زاهد قابل تحسین بوده وباچیزی نمیشه حرکت بزرگ ایشان را تقدیرنمود.دست خدا پشت وپناهت.

دکتر وطن خواه

با سلام وعرض ارادت به محضر معلم فداکار .امروز نجات جان فرزندان میتواندبعنوان الگویی برای نسل اینده بصورت وظیفه همگانی باشد درود بر زاهد عزیز