- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

ورزشکاران، قهرمانان و مربیان برتر پارس آبادمغان تجلیل شدند+تصاویر

طی مراسمی از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان ورزشی برتر شهرستان پارس آباد تجلیل شد.

042

به گزارش مغانه، فرماندار پارس آباد در این آیین گفت: توجه هرچه بیشتر و بهتر به بخش ورزش، موجب پیشرف و رونق منطقه در ابعاد مختلف می شود.

ولی کریمی، بر ضرورت کمک به توسعه زیرساخت های ورزشی اشاره و بیان کرد: حمایت از ورزشکاران و ترغیب جوانان به فعالیت های ورزشی، زمینه ساز شادابی و نشاط جامعه می شود.

060

وی، احداث سالن ورزشی طبقاتی و خوابگاه ورزشکاران را از مطالبات منطقه دانست و گفت: توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و حمایت مالی از ورزشکاران و باشگاه های ورزشی، باید در دستور کار قرار گیرد.

063

وی، از تشکیل مجمع خیرین ورزشی در این منطقه خبر داد و افزود: نبود اسپانسر و حامی مالی، از مهم ترین مشکلات بخش ورزش این شهرستان محسوب می شود.

050

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد نیز گفت: شهرستان پارس آباد با وجود کمبود اعتبار، به لحاظ استفاده بهینه از امکانات موجود و با تلاش مضاعف مربیان و روسای هیات های ورزشی، در بسیاری از رشته های ورزشی در سطح استان پیشرو و پیشتاز است.

مرت مهرآور، به دستاوردها و خدمات نظام در بخش ورزش این شهرستان اشاره و بیان کرد: پارس آباد در قبل از انقلاب اسلامی، تنها دارای یک زمین خاکی فوتبال بود که اکنون به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی، 25مکان ورزشی فعال در این منطقه وجود دارد.

وی، با بیان اینکه درحال حاضر 40هیات ورزشی در این منطقه فعالیت می کند، اضافه کرد: این شهرستان استعداد زیادی در بخش ورزش دارد و در تمامی رشته های ورزشی فعال است.

070

در این مراسم از 30نفر از قهرمانان، ورزشکاران و مربیان برتر این شهرستان با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

در این آیین همچنین “اسدالله فولادی” خبرنگار ایرنا و سردبیر نشریه مغانه، “مرتضی برّی” خبرنگار سایت آران مغان و “محسن آزادی” خبرنگار صداوسیما ، به خاطر انعکاس و پوشش مناسب اخبار و رویدادهای ورزشی منطقه تجلیل شدند.