- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

واکنش فرمانداری پارس آبادمغان به یک خبر مغانه+متن جوابیه

به گزارش مغانه، در پی انتشار خبری با عنوان “۷عضو هیات اجرایی انتخابات پارس آباد و بیله سوار استعفا دادند/ ترکیب هیات اجرایی برای دومین بار دستخوش تغییر شد” شامگاه سه شنبه روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان پارس آباد با ارسال پاسخی، به این مطلب واکنش نشان داد که متن این جوابیه وفق قانون مطبوعات عیناً در پی می آید:

مدیر محترم سایت مغانه

سلام علیکم

احتراماً در پی درج مطلب استعفای ۷عضو هیات اجرایی انتخابات پارس آباد مقتضی است بر اساس قانون مطبوعات جوابیه روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان پارس آباد و بیله سوار در آن سایت درج نمایید.

متن جوابیه:

با توجه به اینکه تعدادی از اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با یک اقدام غیر قانونی جلسه هیات اجرایی را ترک کرده و جلسه مذکور را از اکثریت انداختند و فرمانداری بالاجبار با استناد به ماده ۳۵قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به دعوت از اعضای علی البدل نموده و بدون فوت وقت و اتوماتیک وار اعضای ترک کننده از عضویت در هیات اجرایی انتخابات اخراج شده و اعضای علی البدل بجای آنان وارد عمل شده و نسبت به وظایف قانونی خود در هیات اجرایی اقدام نموده اند. لذا انتظار می رود خبرنگاران محترم در درج اینگونه مطالب به خاطر صحت و سقم موضوع با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات هماهنگی نمایند.

با احترام:

روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان پارس آباد

۵۵۵۵۵

 

17 Comments (Open | Close)

17 Comments To "واکنش فرمانداری پارس آبادمغان به یک خبر مغانه+متن جوابیه"

#1 Comment By آرمان On 2016/01/06 @ 5:02 ق.ظ

این که نشد جوابیه. اعضای هیأت اجرایی چرا جلسه را ترک کردند این باید روشن شود. آنها که باید میل خود و سه نفر از آنان با استعفای اجباری سه نفر از ترکیب اولیه، به عضویت هیأت اجرائی درآمده بودند.

#2 Comment By آرمان On 2016/01/06 @ 5:07 ق.ظ

این که نشد جواب، روابط عمومی محترم توضیح دهند(البته اگر اطلاع دقیق دارند چون روابط عمومی فرمانداری اصولاً در جلسه بررسی صلاحیت کاندیداها اجازه حضور ندرد) که چرا این معتمدین جلسه را ترک کردند؟

#3 Comment By آرمان On 2016/01/06 @ 5:10 ق.ظ

به نظر من مغانه باید برای روشن شدن مسئله، نظر اعضای هیأت اجرائی مستعفی را نیز منتشر نماید. البته اگر آنها هم بتوانند شفاف و بدون ترس عات اصلی را بیاتن کنند. چرا انصراف دسته جمعی؟

#4 Comment By ناشناس On 2016/01/06 @ 5:43 ق.ظ

واقعا جای تاسف داره لابدفرماندارنظرخاصی رومیخواستن تحمیل بکنند

#5 Comment By سالاروطن On 2016/01/06 @ 6:05 ق.ظ

مسئله اینست چرا جلسه را ترک نموده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

#6 Comment By احمد On 2016/01/06 @ 9:09 ق.ظ

اعضا هیات اجرایی به دلیل فشار فرمانداری جلسه را ترک کردند

#7 Comment By ناشناس On 2016/01/06 @ 9:46 ق.ظ

ساختگیه برادر چه جوابیه ای؟؟

#8 Comment By سلمان On 2016/01/06 @ 10:44 ق.ظ

با سلام وقتی از ۸ نفز ۷نفر جلسه را ترک نمودند معنایش اینست یعنی دیگر هیت اجرایی شهرستان وجود خارجی ندارد جناب آقای فرماندار اگر نظرش که فرد خاصی بوده بر آورده نشده لابد اون ۳۰ نفر دیگر هموشونو دعوت میکرد یعنی دیگر نیازی به اتنخاب هیت اجرایی از بین ۳۰ نفر معنی ندارد بنظر میرسد جناب آقای استاندار باید تصمیم لازم را جهت امانتداری از آرای مردم بگیرد از آنجاییکه روزهای تبلیغات جو عمومی ملتهب تر از امروز خواهد بود کنترل امور در توانایی فرماندار به چشم نمیخورد امیدوارم یک انتخابات پر شکوه داشته باشیم

#9 Comment By سحر On 2016/01/06 @ 11:25 ق.ظ

زد و بند در ایران تمام شدنی نیست، این عادی ترین اتفاقی ست که در کشورمون اتفاق میافته و موضوع تازه ای نیست. وعده ی ما روز قیامت پل صراط…

#10 Comment By انتقاد On 2016/01/06 @ 2:56 ب.ظ

از مدیریت سایت خواهشمند هست شفاف سازی کنند

#11 Comment By ناشناس On 2016/01/06 @ 4:11 ب.ظ

این جوابیه افکار عمومی را قانع نمی کند بهتر بود فرمانداری به جای فرافکنی کردن، به چرایی ترک کردن جلسه توسط ۷عضو هیات اجرایی به صورت شفاف و واقعی اشاره می کردند. حتما یک چیزهایی بوده که این هفت نفر جلسه را ترک کردند.

#12 Comment By امین جباری On 2016/01/06 @ 4:13 ب.ظ

عمل مجموعه ی فرمانداری پارساباد مغان و مراجع ذی ربط در تایید صلاحیت عموم کاندیدهای نمایندگی مجلس دهم -( که بی گمان صدها قافله ی دل طرفدارانشان در پی آنها روان و دوان است)- نشانه ی بارز احترام به “خواست ملت” و “اراده ی عمومی” بود.
از این رو به سهم خویش و به نیابت از خیل عظیم دوستان خود در عرصه های مختلف،مراتب قدر دانی و حمایت خویش را از عمل اخلاقی و عقلانی این مجموعه ی گرانقدر،اعلام میداریم.

همچنین لازم است تاکید کنم که بگمانم این ارگان و تشکیلات با این کنش صحیح،دست کم سه امر و نکته معروف را در عمل و مقام اثبات،ثابت کرد:
۱٫نخست اینکه میزان رای ملت است.
۲٫دوم اینکه دولت اعتدال لاجرم برخاسته از رای همین ملت است که چنین در مقام عمل نیز به تایید کاندیدهای آنها بر خواسته و به آرای ملت احترام میگذارد.
۳٫و سوم و مهمتر اینکه رافت اسلامی و ایجاد بستری باز،شایسته ی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است که آرمان و بنیادش جز آزادگی و برابری و برادری،چیزی نبوده است و نه غیر این کنش اعتدلالی بسان اتخاذ شیوه های جریان تند رو و افراطی و اقبال نشان دادن به آنها.

نهایتا امیدواریم مجموعه ی گرانقدر شورای نگهبان،پاسدار و نگهبان “حرمت خواسته و اراده ی ملت باشد”، و این سه نکته را در اعمال نهایی دیدگاه خود لحاظ کند.

بامهر.امین جباری

#13 Comment By و.ل On 2016/01/07 @ 8:34 ق.ظ

با سلام.
این اقدام تاریخی و سرنوشت ساز فرماندار غیور و محترم شهرستان پارس آباد و مجموعه محترمشان بسیار ستودنی است. اعضای محترم هیات اجرایی انتخابی نه عالمان ربانی اند نه امامان معصوم و بدتر اینکه این افراد از بین طوایف مختلف انتخاب نشدند. لابد به خاطر تعصبات قومی قبیله ای ۳۶ ساله خود قصد رد صلاحیت برخی از کاندیدهای بزرگوار و خدمت گزار شرکت کننده در انتخابات را داشتتند که آقای مهندس احمدی و مجموعه ایشان این اجازه را به آنها ندادند. از طرف جمعی از دانش آموختگان و نخبگان علمی و دانشگاهی شهرستان پارس آباد مغان و بخش های اطراف.

#14 Comment By سروش On 2016/01/07 @ 8:41 ق.ظ

من قانون را خواندم کار فرمانداری درست بوده و با تحقیقی که انجام دادم فقط پنج نفر کارشکنی کرده اند و دو نفر دیگر تحت فشار و از ترسشان ترک کرده اند . وای به حال کسانی که دنبال منافع خاص و یادنبال وشانه خالی کردن از مسولیت و عافیت هستند.

#15 Comment By اجیرلو On 2016/01/07 @ 1:16 ب.ظ

اقدام فرماندارمحترم عین قانون بوده است.مشکل اصلی این است که متاسفانه نزدیکترین فرد فرماندار در دادن لیست معتمدین به فرماندارمحترم از اعتمادایشان سو استفاده نموده وبجای دعوت از اقشار مختلف ومورد اعتماد تعدادی خاص را غالب کرده بودند که افرادمستقل وبیطرف نبودند وفرماندارشجاع به محض مشاهده قانون شکنی آنان بصورت قانونی به وظیفه ذاتی خود عمل نموده است.متاسفانه در این ماجرا عده ای دلواپس نما باز هم در حق دولت جفا مینمایندوشروع به تخریب نماینده عالی دولت میشوند.بنده بعنوان یک مغانی اصیل از این اقدام شجاعانه وقانونی فرماندارمحترم واستاندارعزیز تشکرمیکنم وانتظاردارم فرماندارمحترم افراد غیرقابل اعتماد وسواستفاده کننده از اعتماد را از کنار خود طرد نماید.مغانه عزیز لطفا بعنوان امانت دارصادق بدون سانسورمنتشرکن.

#16 Comment By درددي علي On 2016/01/07 @ 3:03 ب.ظ

هارا گدیر بیزیم موغانمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

#17 Comment By سجاد On 2016/01/07 @ 7:25 ب.ظ

ترکیب هیات اجرایی نخست،بهترین اقدام مستقل و قابل تحسینی بود از فرماندار محترم که از تمام اقشار جامعه اعم از سیاسی و فرهنگی و سپاهی و معتمد منطقه تشکیل میشد که چندین دوره سابقه اجرایی انتخابات بدون هیچ مشکلی را گذرانده بودند،ای کاش فرماندار شهرمان با تدبیری مناسب با فشاری که از سوی استانداری وارد شد برخورد میکردن.ارایه نظرات کاملاً مغرضانه هیچ کمکی به حال و هوای منطقه نمیکند دوست اجیرلو..