امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آوریل 28th, 2017 5:23 | کد خبر : 21519 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

از این که جوانان انقلابی را مورد تاخت و تاز قرار می دهی هیچ خجالت نمی کشی؟ / به احدی اجازه آشوب آفرینی در پارس آباد نمی دهیم

امام جمعه پارس آباد مغان با انتقاد شدید از اظهارات سخیف کمال الدین پیرموذن در آیین گشایش ستاد تبلیغاتی روحانی در این شهرستان گفت: بعضی ها از روی عمد یا غفلت طوری سخنرانی می کند که حرف هایش به اختلافات دامن زده و زمینه را برای آشوب و تنش فراهم می کند.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد با بیان اینکه فردی در مراسم افتتاح ستاد روحانی هرچی از دهانش در آمده گفته، از مسوولان ستاد روحانی خواست چنین اشخاصی را برای سخنرانی دعوت نکنند.

وی همچنین خطاب به اعضای ستاد تبلیغاتی روحانی در پارس آباد گفت: مگر شخص سالم و با شعوری وجود ندارد که فرد دیوانه ای را برای ایراد سخنرانی دعوت می کنید و انتظار ما این است که شخصی را دعوت کنید که مثل آدم سالم سخنرانی کند.

وی ادامه داد: دهان مردم منطقه مغان پاک است و هیچ وقت فحش نمی دهند و از افرادی که فحش می دهند بدشان می آید.

وی خطاب به پیرموذن ادامه داد: اینکه می گویی افتخار می کنم به خاطر دفاع از فلان شخص رد صلاحیت شدم، شرم آور است و از این که جوانان انقلابی را مورد تاخت و تاز قرار می دهی هیچ خجالت نمی کشی؟

او با اشاره به استفاده نماینده سابق اردبیل از تعبیر اصول گرای افراطی، بیان کرد: اگر راست می گویی جلوی برادرت در آمریکا را بگیر که در رسانه ها ملت ایران و مقام معظم رهبری را مورد تاخت و تاز قرار می دهد و شهدا را زیر سوال می برد.

وی خطاب به مسوولان ستادهای انتخاباتی شش کاندیدای ریاست جمهوری گفت: خواهش ما از گردانندگان ستادهای انتخاباتی نامزدها و هواداران  این است که قوانین و مقررات را مراعات و افراد سالم را برای سخنرانی و تشریح برنامه های کاندیدای مورد نظر دعوت کنند.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: این انتخابات فوق العاده مهم است لذا انتظار ما این است دست اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات تلاش کنند تا این انتخابات در کمال صحت و آرامش و امنیت و بدون هرگونه اغتشاش برگزار شد.

رشادی با بیان اینکه پارس آباد مغان یک شهرستان مرزی است ، ادامه داد: به هیچ عنوان به احدی اجازه آشوب آفرینی نمی دهیم و هر کس بخواهد در این منطقه آشوب و تنش ایجاد و کام مردم را تلخ کند با برخورد و واکنش شدید مردم رو به رو خواهد شد.

امام جمعه پارس آباد همچنین با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های استاندار اردبیل و نماینده و فرماندار منطقه به خاطرتصویب بندر خشک در منطقه اصلاندوز، گفت: این مصوبه حرکت خوبی است و به ایجاد فرصت های جدید شغلی و توسعه منطقه کمک می کند.

وی با بیان اینکه به علت بعد مسافت و هزینه ی بالا خریداران ، شرکت ها و سرمایه گذاران برای خرید و صدور محصولات این منطقه رغبت نشان نمی دهند، بیان کرد: با تصویب اصلاندوز به عنوان نقطه مرزی مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و احداث بندر خشک، امکان صادرات محصولات و تولیدات کشاورزی و باغی این شهرستان به روسیه و دیگر کشورها فراهم می شود.

وی همچنین با تسلیت شهادت ۹نفر از مرزبانان جان بر کف جمهوری اسلامی در مرز پاکستان، این اقدام تروریستی را محکوم کرد و از مسوولان خواست تا هرچه سریعتر عوامل این جنایت را دستگیر و محاکمه کنند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات