امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 6th, 2015 6:07 | کد خبر : 11146 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

والیبال اردبیل، تیم ملی آذربایجان را شکست داد

تیم والیبال منتخب استان اردبیل در مسابقه دوستانه برابر تیم ملی جوانان جمهوری آذربایجان که در شهر بیله سوار برگزار شد با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یافت.

به گزارش مغانه به نقل از مغان امروز، بازی دوستانه تیم ملی والیبال جمهوری آذربایجان برابر بلند قامتان والیبال منتخب استان اردبیل، عصر امروز در سالن ۱۲۰۰ نفری فجر بیله سوار برگزار شد که تیم منتخب استان اردبیل موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری برسد.

در گیم اول این دیدار، تیم منتخب استان با حمایت پر شور طرفداران بیله سواری توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ بر تیم قدر آذربایجان پیروز شود اما در گیم دوم، این تیم میهمان بود که برنده بازی باشد.

در گیم سوم این بازی، تیم والیبال منتخب استان اردبیل ابتدا بازی را طوفانی شروع کرد اما رفته رفته بازی متعادل شده و در نهایت توانست با اختلاف حداقلی نسبت به حریف، بازی را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ ، به نفع خود به پایان برساند.

بازیکنان تیم منتخب استان اردبیل در گیم چهارم نیز با نتیجه مشابه گیم سوم، ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد و در مجموع با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز نهایی این بازی شد.

گفتنی است این دیدار به مناسبت روز ملی خلیج فارس و طبق هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون والیبال جمهوری آذربایجان برگزار شد.

به گفته نادر فلاحی رئیس هیئت والیبال استان اردبیل دومین بازی تدارکاتی تیم های منتخب اردبیل و جوانان جمهوری آذربایجان روز پنج شنبه ساعت ۱۷ در سالن شهید آسمانی مجموعه تختی اردبیل برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات