- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

هنرمند خردسال پارس آبادی در کنار بزرگان سینمای ایران هنرنمایی کرد

“شقایق عزیزپور” عضو فعال کانون پرورش فکری پارس آباد با بازی در فیلم سینمایی “روزگاری عشق و خیانت”، در کنار بزرگان سینمای ایران هنرنمایی کرد.

به گزارش مغانه، این هنرمند خردسال که در اکثر فعالیت ها و برنامه های کانون حضور دارد، در این فیلم نقش زینب را بر عهده دارد.
فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری است و در آن هنرمندان بزرگ سینمای ایران از جمله همایون ارشادی، میلاد کی‌مرام، نسرین مقانلو، شهرزاد کمال زاده، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی‌پور، سحر قریشی، حسن جوهرچی و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.
بخش عمده ای از فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت در شهرستان پارس آباد مغان فیلمبرداری شده و علاوه بر شقایق عزیزپور، تعدادی از هنرمندان و بازیگران مطرح و برجسته این شهرستان همچون غریب منوچهری، علی محمدزاده، علی بوداغی، سولماز ندایی، مریم ندایی، شهرام شکری، شهرام محرابی، اعتماد اصغرزاده و طیبعلی نوری در آن حضور دارند.
این فیلم با موضوع و مضمون انقلاب اسلامی ساخته شده و قرار است امسال و در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش داده شود.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "هنرمند خردسال پارس آبادی در کنار بزرگان سینمای ایران هنرنمایی کرد"

#1 Comment By کیمیا On 2015/07/06 @ 6:28 ب.ظ

شقایق هم کلاسی زبان انگلیسی منه خیلی دختر خوبیه