امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 14th, 2014 11:58 | کد خبر : 2477 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هنرمند خردسال پارس آبادی در کنار بزرگان سینمای ایران هنرنمایی کرد

“شقایق عزیزپور” عضو فعال کانون پرورش فکری پارس آباد با بازی در فیلم سینمایی “روزگاری عشق و خیانت”، در کنار بزرگان سینمای ایران هنرنمایی کرد. به گزارش مغانه، این هنرمند خردسال که در اکثر فعالیت ها و برنامه های کانون حضور دارد، در این فیلم نقش زینب را بر عهده دارد. فیلم سینمایی روزگاری عشق […]

“شقایق عزیزپور” عضو فعال کانون پرورش فکری پارس آباد با بازی در فیلم سینمایی “روزگاری عشق و خیانت”، در کنار بزرگان سینمای ایران هنرنمایی کرد.

به گزارش مغانه، این هنرمند خردسال که در اکثر فعالیت ها و برنامه های کانون حضور دارد، در این فیلم نقش زینب را بر عهده دارد.
فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری است و در آن هنرمندان بزرگ سینمای ایران از جمله همایون ارشادی، میلاد کی‌مرام، نسرین مقانلو، شهرزاد کمال زاده، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی‌پور، سحر قریشی، حسن جوهرچی و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.
بخش عمده ای از فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت در شهرستان پارس آباد مغان فیلمبرداری شده و علاوه بر شقایق عزیزپور، تعدادی از هنرمندان و بازیگران مطرح و برجسته این شهرستان همچون غریب منوچهری، علی محمدزاده، علی بوداغی، سولماز ندایی، مریم ندایی، شهرام شکری، شهرام محرابی، اعتماد اصغرزاده و طیبعلی نوری در آن حضور دارند.
این فیلم با موضوع و مضمون انقلاب اسلامی ساخته شده و قرار است امسال و در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش داده شود.

اخبار مرتبط

نظرات

شقایق هم کلاسی زبان انگلیسی منه خیلی دختر خوبیه