- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

همایش شوراهای اسلامی بیله سوار مغان برگزار شد

IMG_2751

به گزارش مغانه،سرپرست فرمانداری بیله سوار در این همایش گفت:با وجود اینکه نقش شوراها فقط مشورتی نیست باید برای عمران و آبادانی منطقه نقش اجرایی خود را ایفا کنند.

آرام حلیم با بیان اینکه این نهاد مردمی در افزایش اعتماد عمومی جامعه نقش تاثیرگذاری دارد، افزود:  خواسته ها و مطالبات از شوراها حق قانونی مردم است و شوراها باید با خدمت رسانی درست در جلب اعتماد عمومی مردم تلاش کنند و اختلافات داخلی را ازبین ببرند.
وی با بیان اینکه نقش شوراها فقط مشورتی نیست، تاکید کرد: شوراها باید برای عمران و آبادانی روستاها و شهرها نقش اجرایی خود را ایفا کنند.
سرپرست فرماندار بیله سوار گفت: بطور قطع هر قدر توسعه زیر ساخت ها در مناطق روستایی بیشتر انجام گیرد از حجم مهاجرت مردم به شهرها خواهد کاست.
وی بهره گیری از خرد جمعی و نگاه مشورتی در رفع مسائل و مشکلات منطقه را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: این امر کمک خواهد کرد تا مزیت ها و ظرفیت های منطقه به فعلیت در آیند.
دربخش دیگری ازاین همایش هریک از اعضاء شورای اسلامی بخش ، روستاها وشهرنیز درسخنان جداگانه ای با بیان اینکه شوراها باید با مردم و برای مردم خدمت کنند، گفت: این امر بی تردید زمینه اعتماد سازی را فراهم خواهد کرد.
این مسئول به نقش و جایگاه شوراها در توسعه و عمران اشاره کرد و افزود: مسئولان باید از شوراها پشتیبانی کنند که در این صورت است که می توانیم توسعه را به معنای واقعی در منطقه ببینیم.
درپایان نیز از اعضاء شوراهای شهرستان بیله سوار تجلیل شد.

منبع: بیله سوار