- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

همایش بزرگ پیاده روی با خانواده در پارس آبادمغان برگزار شد

086

 همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شرکت دها هزار نفر از مردم ورزش دوست پارس آباد صبح امروز حمعه در این شهر مرزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مغانه، این همایش عظیم ورزشی به مناسبت گرامیداشت روز ورزش همگانی با مشارکت و همکاری، استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، فدارسیون ورزش های همگانی، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری پارس آباد و صداوسیما انجام شد.

در حالی که آغاز این همایش، ساعت هفت و نیم صبح اعلام شده بود، از ساعت شش صبح جمع کثیری از مردم در مبداء این پیاده روی (فلکه ترمینال) در حال انجام ورزش صبحگاهی بودند.

120

مردم پارس آباد در حالی که گروه های کثیری از زنان، کودکان، جوانان، افراد میانسال و حتی سالخورده نیز در بین آنان دیده می شد با چهره های بشاش و شور و نشاط خاصی، مسافت هفت کیلومتری و با احتساب مسیر برگشت حدود 14کیلومتر پیاده وری کردند.

در این همایش عظیم ورزشی، شرکت کنندگان حرکت پیاده روی خود را از فلکه ترمینال شروع کرده و پس از عبور از روستای “بیوک خانلو” و جاده مرزی و جنگل های طبیعی اطراف رودخانه ارس، خود را به تفرجگاه تازه تاسیس ساحلی ارس محل اجرای مراسم پایانی همایش رساندند.

075

در پایان این همایش، در حضور مردم یک دستگاه خودرو پراید بین شرکت کنندگان قرعه کشی و به برنده اعطا شد و مقرر شد بقیه جوایز پس فردا قرعه کشی شود که اسامی برندگان از طریق سایت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و صداوسیمای مرکز اردبیل اعلام خواهد شد.

اجرای موسیقی سنتی با حضور عاشق، بازی های بومی و محلی، قایق سواری و حرکات رزمی از دیگر برنامه های این همایش بزرگ بود این همایش ورزشی از شبکه استانی سبلان و شبکه سه سراسری سیما در برنامه صبح و نشاط به صورت زنده پخش شد.