- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

همایش بزرگ پیاده روی با خانواده در پارس آباد برگزار می شود

IMG_4653

معاون فرماندار پارس آباد از برگزاری همایش عظیم پیاده روی با خانواده در سوم آبان سال جاری در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: این همایش به صورت زنده در قالب برنامه صبح و نشاط از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

به گزارش مغانه ، احد احدزاده امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های جمعی در این شهرستان افزود: این همایش ورزشی با مشارکت و همکاری استانداری اردبیل، اداره کل ورزش و جوانان استان، شبکه سوم سیما، فرمانداری و شهرداری پارس آباد و با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم شهرستان های دشت مغان برگزار خواهد شد.
وی، معرفی و شناساندن قابلیت ها و جاذبه های گردشگری و چشم اندازهای طبیعی منطقه به خصوص جنگل ها و مناظر بکر و بی نظیر سواحل رودخانه ارس، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی با خانواده ، ایجاد شادابی و نشاط در بین مردم را از اهداف این همایش عنوان و بیان کرد: پیاده روی به عنوان پایه و مادر تمام ورزش ها، نقش بسیار موثری در سلامتی افراد و ارتقای سلامت جامعه دارد.
احدزاده، طول مسیر پیاده روی را حدود هشت کیلومتر اعلام کرد و با بیان اینکه این مراسم از ورودی محله “بیوک خانلو” شروع خواهد شد، ادامه داد: شرکت کنندگان در این همایش تا تفرجگاه ساحلی ارس محل اصلی اجرای برنامه صبح و نشاط پیاده روی خواهند کرد.
وی، از آحاد مختلف مردم این شهرستان و مناطق همجوار خواست با حضور گسترده در همایش پیش رو علاوه بر بهره مندی از فواید آن، به اشاعه ورزش همگانی در جامعه و اجرای هرچه باشکوهتر این همایش کمک کنند.
دبیر این همایش و رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد نیز گفت: به منظور اجرای هرچه بهتر این مراسم و دستیابی به اهداف مورد نظر، تا کنون جلسات متعددی با حضور دستگاه های مربوط برگزار شده است.
مروت مهرآور، استقبال پارس آبادی ها از پیاده روی خانوادگی و ورزش های همگانی را بسیار خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد: همایش پیاده روی سوم آبان 92 با استقبال بی نظیر مردم دشت مغان رو به رو شود.
به گفته وی، در این مراسم ورزشی با نشاط، نمانیده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز حضور خواهند داشت.
مهرآور اضافه کرد: در پایان این همایش به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد که یک دستگاه خودرو پراید، حدود 50دستگاه دوچرخه، کمک هزینه سفر حج عمره، چندین دستگاه لوازم خانگی و وسایل ورزشی از آن جمله است.