امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 23rd, 2016 11:52 | کد خبر : 18718 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هفت طرح عمران شهری در پارس آباد افتتاح شد+تصاویر

در اولین روز هفته دولت، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مدیر کل سیاسی و انتخابات دفتر استانداری اردبیل، امام جمعه ، فرماندار پارس آباد، شهردار ، رئیس شورای شهر و جمعی از مسوولان محلی، بهره برداری از هفت طرح توسعه و عمران شهری با ۲۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهر مرزی پارس آباد آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، آسفالت خیابان کمربندی با سه میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار، تعریض خیابان شهید رجایی با هشت میلیارد ریال سرمایه گذاری، پیاده رو سازی فاز یک خیابان امام خمینی(ره) با سه میلیارد ریال اعتبار، بهسازی پارک شاهد با هزینه کرد دو میلیارد ریال، بهسازی پارک شاهد فرهنگیان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، بهسازی پارک جانبازان با یک میلیارد ریال اعتبار و آسفالت خیابان های ۱۲متری شهرک فجر کارمندی با یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری پروژه های است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد در آیین افتتاح این پروژه ها با تبریک هفته دولت گفت: با تلاش شهردار و اعضای شورای شهر، هم اکنون دهها طرح در حوزه شهری در این منطقه در دست اجراست.

حسن حسین اوغلی با قدردانی از مساعدت و حمایت فرماندار و امام جمعه پارس آباد از برنامه های شهرداری و شورا، افزود: با حمایت و تلاش این عزیزان، حلقه خدمت رسانی به مردم تکمیل شده است.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات