امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 4th, 2017 8:31 | کد خبر : 21123 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هفته تربیت اسلامی در پارس آبادمغان گرامی داشته شد

به منظور گرامیداشت هفته تربیت اسلامی (۸لغایت ۱۴اسفند) و سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی همایشی تحت عنوان “سفیران هدایت” در پارس آباد برگزار شد.

به گزارش مغانه آنلاین ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با اشاره به همت دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر در بنا نهادن نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش گفت: مربیان پرورشی نقش زیادی در تربیت صحیح دانش آموزان و ترویج آموزه ها و ارزش های دینی و اخلاقی در بین این قشر مهم جامعه دارند.

احمد دهقانی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات مؤثر صورت گرفته در زمینه تعلیم و تربیت در این شهرستان افزود: خوشبختانه با تلاش و همت دبیران پرورشی شهرستان پارس آباد مغان همیشه در این زمینه ها در استان اردبیل در رتبه های برتر قرار دارد.

وی همچنین به آثار مخرب ماهواره و فضای مجازی بر روی دانش آموزان اشاره کرد و از معلمان به خصوص مربیان و دبیران پرورشی خواست تا ضمن آگاه سازی دانش آموزان از تهدیدها و مخاطرات ماهواره و فضاهای مجازی، آنان را به سمت استفاده صحیح و درست از تکنولوژی و فناوری های موجود سوق دهند.

وی به ضرورت تحکیم و تقویت روابط خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: تقویت همکاری والدین با مدرسه و پیوند خانه و مدرسه، تاثیر زیادی در موفقیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و ارتقای سلامت جامعه دارد.

پخش کلیپ از گوشه های از فعالیت دبیران پرورشی در مدارس، قرائت شعر و تجلیل از تعدادی مربیان نمونه حوزه پرورشی از دیگر برنامه های این همایش بود.

در این همایش که در محل کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) برگزار شد جمعی از مربیان پرورشی، تربیت بدنی، مشاوره و بهداشت آموزش و پرورش پارس آباد حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات