امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 8th, 2016 5:43 | کد خبر : 17647 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هشدار جدی دادستان عمومی اردبیل به جاعلان انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی عده‌ای سعی کردند با انتشار احکام جعلی قضایی، چهره اصولگرای حوزه انتخابیه اردبیل، نیر نمین و سرعین را تخریب کنند.

به گزارش مغانه، ناصر عتباتی عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل اظهار کرد: افرادی که با جعل حکم قضایی و تهیه نامه‌ها و هجویه‌هایی درصدد تخریب یکی از کاندیداهای دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند باید به گوش باشند که اقدامات لازم در رصد تخلفات جرایم انتخاباتی از سوی دادستانی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: نباید به جای ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخاباتی عده‌ای سعی کنند تا با جعل حکم قضایی چهره کاندیداها را مخدوش کنند که قطعاً نسبت به پیگیری این حکم قضایی مجعول و غیرواقعی اقدام کرده و بر تعقیب کیفری متخلفان در سریع‌ترین زمان قانونی اقدام خواهیم کرد.

* تخریب چهره کاندیدای اصولگرا با جعل حکم قضایی

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه ۲۰ روزی به انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین باقی‌مانده است عده‌ای تخریب دو چهره اصولگرای انتخابات حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و پارس‌آباد و بیله‌سوار با انواع اتهام‌زنی‌ها آغاز کردند تا رقبای اصلاح‌طلب این مرحله از انتخابات را چهره‌ای موجه جلوه دهند.

این تخریب‌ها که بیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شکل گسترده‌ای به خود گرفته ابعاد جدیدی از بداخلاقی‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین است که دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نسبت به اقدامات این افراد جاعل هشدار داد.

این در صورتی است که عده‌ای سعی می‌کنند تا چهره حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی را کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در اردبیل را تخریب کرده و بد جلوه دهند که قرار است وکیل این کاندیدا فردا پرده از واقعیت‌ها باز کرده و افشاگری‌های واقعی را به همراه روشنگری در مورد جعل اسناد جدید با عنوان حکم قضایی اعلام کند.

همچنین در حالی در روزهای گذشته تخریب چهره اصولگرای دوره دوم انتخابات مجلس در اردبیل و پارس‌آباد که عده‌ای با نامه‌ها و احکام جعلی و شایعه‌های بی‌پایه و اساس سعی می‌کنند تا به سلامت انتخابات ضربه وارد کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات