- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

هتل طاووس مغان در پارس آباد افتتاح شد+تصاویر

به گزارش مغانه، فرماندار پارس آباد در این آیین با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون طرح های مهمی با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در دست اجراست.

ناصر نصیری، سرمایه گذاری و اجرای پروژه توسط بخش غیر دولتی را از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در اجرای پروژه های عمرانی و تولیدی و خدماتی، بخش خصوصی، موفق تر از دولت عمل کرده است.

وی، با اعلام اینکه در سایه نظام جمهوری اسلامی، وضع معیشتی و اقتصادی مردم به مراتب بهتر از دوران قبل از انقلاب است ادامه داد: شادی و نشاط از نیازهای اساسی جامعه و خانواده هاست و از این رو باید برای اجرای برنامه های شادی بخش و مفرح بیش از پیش تلاش شود.

نصیری با بیان اینکه در زمان حاضر حدود 30کانال و شبکه تلویزیونی کشورهای بیگانه به راحتی و با آنتن معمولی در این شهرستان مرزی قابل رویت است، اضافه کرد: طبیعی است اگر نتوانیم نیاز جوانان و خانواده ها به موسیقی و برنامه های شاد را با استفاده از موسیقی غنی و فاخر بومی و اصیل خود تامین کنیم، سراغ موسیقی سایر فرهنگ و کشورها خواهند رفت که این کشورها و فرهنگ ها در کنار موسیقی اهداف دیگری را تعقیب و دنبال می کنند.

او بر ضرورت اجرای طرح های گردشگری و توسعه صنعت توریسم منطقه تاکید کرد و گفت: افزایش سفرها و ورود گردشران و مسافران به منطقه به رونق و پویایی هتل ها و مهمان پذیرهای این شهرستان می انجامد.

وی، با اشاره به جاذبه های طبیعی و گردشگری از جمله کناره های رودخانه ی ارس بیان کرد: با کمترین سرمایه گذاری و توجه می توان شرایط را برای حضور هرچه بیشتر گشردشگران و مسافران و استفاده آنان از مواهب و امکانات خدادادی در این منطقه فراهم کرد.

IMG_0010 IMG_0049 IMG_0055 IMG_0060 IMG_0063 IMG_0064 IMG_0077 IMG_0081 IMG_0094 IMG_0095

 

 

 

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "هتل طاووس مغان در پارس آباد افتتاح شد+تصاویر"

#1 Comment By مهمان On 2015/02/10 @ 10:00 ق.ظ

یعنی افتتاح یک هتل اینقد مهمه !! فک کنم کارای مهمتری هم هست که مسئولین باید پیگیر اون باشن -مثل فرودگاه از کار افتاده مغان که 3 سال به خاطر قیر تعطیل شده واقعا سطح توقع مردم هر شهرستان میزان رشد اون شهرستانو تضمین میکنه-اگه یه هتل اینقد مهمه خوب شاید هست-اینکه بشه تعطیلی یه فرودگاه سه سال با نبود قیر توجیه کرد هم خودش یه رکورده باید تو گینس ثبت بشه.

#2 Comment By ناشناس On 2015/02/10 @ 11:35 ق.ظ

این هتل قبلا 2 بار افتتاح شده صرفا جهت اطلاع فقط مدیریت عوض شده

#3 Comment By اي On 2015/02/11 @ 1:52 ب.ظ

اين عملكرد ضعيف نماينده را نشان مي دهد كه در منطقه چيزي براي افتتاح نباشد تا لاري كه 2 سال است كار مي كند را افتتاح كنندو فرماندار هم نزديك به 3 ماه امده بايد بره چيز هاي را افتتاح كند تامسولان را سر گرم كند

#4 Comment By ناشناس On 2015/02/14 @ 2:45 ب.ظ

خوب