امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 22nd, 2016 6:35 | کد خبر : 19482 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نیروگاه ۲۵مگاواتی cchpدر پارس آباد احداث می شود

فرماندار پارس آباد مغان از شروع عملیات اجرایی طرح احداث نیروگاه سه گانه ۲۵مگاواتی “cchp”(تولید همزمان برق، حرارت مفید و سرمایش) در این شهرستان مرزی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران برق مغان گفت: این طرح مهم با سرمایه گذاری ۶۰۰میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا و با بهره برداری از آن تحول اساسی در صنعت برق منطقه ایجاد خواهد شد.

وی با یادآوری افتتاح ۴۰۰میلیارد ریال پروژه صنعت برق در سفر وزیر نیرو به استان اردبیل در این شهرستان ، اظهار کرد: این پروژه ها شامل طرح توسعه بخش ۲۳۰و ۳۳۰کیلوولت می باشد که با هدف افزایش تبادل انرژی با جمهوری آذربایجان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پارس آباد مغان دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان اردبیل است، اظهار کرد: با تکمیل و بهره برداری از پروژه ملی پایاب سد خداآفرین حدود ۶۲هزار هکتار از اراضی مرتعی و دیم منطقه تبدیل به آبی خواهد شد.

صمدی ادامه داد: ایجاد و تاسیس چندین واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته به کشاورزی از جمله طرح ها و برنامه هایی است که با تکمیل شبکه پایاب خداآفرین و تبدیل اراضی دیم به آبی، شاهد عملیاتی شدن آنها در این شهرستان خواهیم بود که این ضرورت توسعه و سرمایه گذاری هرچه بیشتر در حوزه برق منطقه را دوچندان کرده است.

او استقرار نمایندگی مدیریت برق در بخش های اسلام آباد و تازه کند را از مطالبات و خواسته های اصلی مردم این دو بخش عنوان کرد و گفت: با تحقق این مهم بخش زیادی از مشکلات حوزه برق این مناطق رفع و از میزان مراجعات حضوری مشترکان به مرکز شهرستان و حجم کار مدیریت برق مغان به میزان چشمگیری کاسته می شود.

در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خدمات و تلاش های ۴ساله “ناصر عبدالهیان” مدیر قبلی برق مغان قدردانی و “بابک روح الهی” به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظرات