- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

نکته ای در باب شایعه انتخاب فرماندار پارس آبادمغان

untitled_412

شنیده ها حاکیست که به زودی فرماندار پارس آباد تغییر می یابد و “سید مهدی جوادی” عهده دار این مسوولیت خطیر و جایگزین “ولی کریمی” فرماندار فعلی می شود.

جوادی، متولد روستای “قوزلو” شهرستان گرمی و دارای مدرک دکترای تاریخ تمدن اسلامی و استاد دانشگاه است و در زمان دولت اصلاحات سمت فرماندار شهرستان نیر را برعهده داشت.

وی، همچنین در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال 88، رئیس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی  در استان اردبیل بود و هم اکنون به عنوان کارشناس در یکی از بخش های استانداری اردبیل فعالیت می کند.

اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارد که تشریفات و اقدامات لازم برای انتصاب جوادی به عنوان فرماندار پارس آباد انجام و انتخاب وی تقریباً قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید ظرف چند روز آینده او را به عنوان فرماندار این شهرستان به شمار آورد.

در حالی این خبر نقل محافل شده که تا چند روز پیش “احد احدزاده” معاون فرماندار پارس آباد، به عنوان گزینه جدی برای این پست مطرح بود و گفته می شد وی به خاطر بومی بودن و حمایت اقشار مختلف مردم و پشتیبانی حجت الاسلام حبیب برومند نماینده منطقه، از اقبال  بیشتری برای تصدی این کرسی برخوردار است.

اگر این گفته ها که “انتخاب مهدی جوادی، بدون نظر موافق نماینده پارس آباد و بیله سوار صورت می گیرد”، حقیقت داشته باشد و بدون جلب نظر مساعد برومند که بنابر اظهارات خود، تنها نماینده در استان اردبیل است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری از دکتر حسن روحانی حمایت کرده، این انتصاب اتفاق بیفتد، می توان از هم اکنون وقوع دعواها و کشمکش های سیاسی بین فرماندار و استاندار با نماینده منطقه را پیش بینی کرد و در این صورت دود این دعواها نه به چشم نماینده و نه فرماندار و استاندار، بلکه به چشم مردم شهرستان پارس آباد خواهد رفت و مردم مرزنشین و ولایتمدار این منطقه بیشترین آسیب را خواهند دید. پس بهتر است هر فردی که به عنوان فرماندار و به عبارتی بالاترین مقام سیاسی و اجرایی شهرستان برگزیده می شود، با تامین نظر نماینده صورت گیرد تا اتحاد و همدلی همچنان در منطقه حاکم و در سایه این وحدت و یکدلی به مشکلات و نیازهای مردم رسیدگی شود.

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "نکته ای در باب شایعه انتخاب فرماندار پارس آبادمغان"

#1 Comment By عبدالحمید On 2014/02/09 @ 3:18 ب.ظ

به نکته خوبی ااشره کرده اید. نظز بنده نیز همین است که اگر انتخاب جوادی بدون موافقت برومند صورت گیرد یقیناً شاهد دعواها و منازعات سیاسی بین فرماندار و استاندار با نماینده و در نتیجه غقب افتادگی منطقه خواهیم بود. به نظر من احدزاده به خاطراینکه شناخت دقیقی از منطقه دارد و مورد تائید و حمایت اکثر گروها و و قشرهاست، مناسبترین گزینه برای فرمانداری این شهرستان است.

#2 Comment By رسول جعفری On 2014/02/09 @ 6:17 ب.ظ

این حق قانونی استاندار و وزارت کشور است که فرمانداران و بخشداران مناطق تابعه را انتخاب کند و نیازی به هماهنگی و همفکری با نمایندگان مجلس نیست. دولت جدید به نیروهای جدید و همسو با سیاست ها ی خود نیازمند است . لذا بهتراست اجازه دهیم دولت تدبیر و امید، تیم خودش را انطور که دوست دارد تشکیل دهد.

#3 Comment By توحيد On 2014/02/11 @ 6:50 ب.ظ

احدزاده يك فرد فراجناحي، دلسوز نظام و منطقه و مورد تائيد اغلب قشرهاي جامعه است. بهتر است مسئوليت فرمانداري به ايشان سپرده شود.

#4 Comment By پرویزطلوعی On 2014/02/13 @ 2:13 ب.ظ

توسعه و پیشرفت هر منطقه در گرو استفاده از مدیران بومی توانمند، دلسوز و متعهد است. به نظر بنده احدزاده به عنوان فردی تلاشگر و شایسته، گزینه بسیار مناسبی برای فرمانداری شهرستان پارس آباد مغان است.

#5 Comment By محمدعلی مهدوی On 2014/02/15 @ 8:36 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان
به نظر بنده احدزاده در این مدت که معاون فرماندار بوده، امتحان خود را به شایستگی پس داده و خدمات شایانی به مردم منطقه انجام داده پس بهتر است ، از مسوولان مربوطه بخواهیم ایشان را به پست فرمانداری انتخاب کنند و وظیفه ماست یکدل و یکصدا از ایشان حمایت کنیم .