امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 6th, 2016 4:02 | کد خبر : 15936 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

«نورالدین وثوقی» مدیرعامل شرکت بهره برداری مغان شد

در آیینی نورالدین وثوقی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان معرفی شد.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، فرماندار پارس آباد مغان در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان با اشاره به موقعیت خاص کشاورزی و منابع آبی شهرستان گفت: پارس آباد مغان به واسطه وجود رود پر آب ارس و خاک زراعی مرغوب، یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور محسوب می شود.
مهدی احمدی وظایف شرکت بهره برداری را در تامین آب کشاورزی بسیار خطیر دانست و افزود: به لطف خداوند متعال، کشاورزان منطقه از نظر آب کشاورزی مشکلی نداشته و برای امسال هم باید برنامه ریزی های لازم برای زیر ساختهای آب و خاک و تامین آب کشاورزی انجام شود .
در این مراسم از خدمات عظیم نوری مدیر عامل قبلی شرکت بهره برداری مغان قدردانی و  نورالدین وثوقی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.

DSC04443_30537

اخبار مرتبط

نظرات

علی رضا ارژنگی فعال رسانه ای و کشاورز

مبارک باشد این انتصاب و انتخاب بحق و بجا چون مهندس نورالدین وثوقی یکی ازمدیران با تجربه و توانمند در شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان با بیش از ۲۰ سال و اندی پر از تجربه و فعالیت خستگی نا پذیر در خدمت رسانی به کشاورزان، زارعان و بهره برداران زحمت کش این خطه از میهن اسلامیمان رشادتهای زیادی به یادگار گذاشته است که نمونه آن در کا نالت گذاری اراضی دشت مغان بویژه اراضی دیم که از طریق موتور پمپ آبیاری میشد ایشان نقش کلیدی را ایفاء نموده است خداوند قادر متعال یار ویاور و پشتیبان این جنین نیروها باشد انشاالله ، در پایان برای آقای مهندس نوری آرزوی توفیق بیشتر از خدای بزرگ خواهانم.

محمد کیانی

برای آقای مهندس نورالدین وثوقی آرزوی موفقیت میکنم با امید توفیقات افزونتر

بلوطزاده اجیرلو

تبریک انتصاب مهندس وثوقی عزیز از مدیران بومی وکارنامه دار مغان.ایشان سالهاست که در این مجموعه زحمت می کشند.برای مهندس عزیز آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به مغان زرخیز را داریم.

ناشناس

باسلام وتبریک انتصاب شایسته جناب مهندس وثوقی ،آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان دارم.باتشکرخداشکروهاب زاده

باسلام.تبریک.باآرزوی سلامتی وموفقیت برای ایشان وهمکاران محترم.امیداست بااستفاده ازنیروهای متخصص وباتجربه درراستای پیشرفت روزافزون.

علی ضربی

باتبریک وارزوی موفقیعت جهت برنامه ریزی جامه مقابه باکم ابی

احمد بهزاد

آقای مهندس وثوق سمت مدیر عاملی شرکت بهره برداری را تبریک وآزوی توفیق روز افزون دارم امیدوارم شرکت کشت صنعت اسلامی را که مدتی است ازنظر مدیریتی با بحران روبرو شده سروسامان بخشیده وبادرایت درستکاری که درشما سراغ داریم ارادتمند احمد بهزاد تهران