- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

نماینده پارس آباد: مستضعفان جهان در سایه نظام اسلامی قدرتمند شده اند

568

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مستضعفان جهان قدرتمند شده اند.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام “حبیب برومند” در اجتماع باشکوه راهپیمایان یوم الله 22بهمن در پارس آباد، افزود: ایران اسلامی به برکت انفاس قدسی امام راحل و مقام عظمای ولایت و نیز حمایت های مردمی، به کشور قدرتمند نوظهور نظامی وسیاسی تبدیل شده است.

وی، با اشاره به دستاوردها، آثار و برکات انقلاب اسلامی، ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو قطب و قدرت شرق و غرب و ظلم و تاریکی درجهان حاکم بود و کشورهای مسلمان در فقر و بردگی به سر می بردند که با قیام امام خمینی (ره) و استقرار نظام اسلامی، قدرت پوشالی غرب و شرق و رژیم طاغوت درهم شکست.

 وی، با بیان اینکه، امام راحل برای ما آزادگی، اتحاد، ایستادگی و پیشرفت در حوزه های مختلف را به ارمغان آورد، گفت: با وجود محاصره اقتصادی و توطئه های دشمنان، انقلاب اسلامی با شتاب خوبی به حرکت خود ادامه می دهد.

وی، با اشاره با مسئله ی هسته ای کشورمان افزود: همانطور که رهبری بارها اعلام فرموده اند، جمهوری اسلامی ایران در بحث هسته ای به هیچ وجه در پی ساخت بمب اتمی نیست.

وی، با بیان اینکه شعارها و این حضور مردم، تاثیرگذارتر از بمب و تسلیحات هسته ای است، به مذاکرات گروه 1+5 اشاره و اظهار کرد: اگر آمریکا توافقات میان ایران و گروه1+5را نقض و از آن تخطی کند، مجلس شورای اسلامی با مصوبه ای توافق ژنو را ملغی خواهد کرد.

برومند، به پیشرفت ها و توفیقات ایران اسلامی در تولید تسلیحات نظامی اشاره و بیان کرد: آزمایش موفقیت آمیز نسل جدید موشک های بالستیک و موشک هوا به سطح و سطح به سطح،از جمله این موفقیت های بزرگ و پاسخی به تهدیدات و یاوه سرایی های سران آمریکاست.