- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

نماینده پارس آباد: مدیر عامل کشت و صنعت مغان بعد از معرفی استانداراردبیل انتخاب می‌شود

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعد از تعیین تکلیف استاندار جدید اردبیل انتخاب می شود.

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل و در پاسخ به اظهارات مدیرعامل سابق کشت و صنعت مغان در خصوص وضعیت این بنگاه اقتصادی اظهار داشت: اگر پرونده‌ای علیه بنده به کمیسیون اصل 90 ارجاع شده باشد بنده پاسخگو خواهم بود و هیچ واهمه و هراسی نیز از گفته‌ها و اظهارات خود در خصوص مدیرعامل سابق کشت و صنعت ندارم.

برومند ادامه داد: اگر مدیرعامل سابق به کمیسیون اصل 90 متوسل شده و شکایتی کرده بنده در آنجا پاسخگو خواهم بود.

این نماینده مجلس در خصوص ادعای مدیرعامل سابق کشت و صنعت مغان مبنی بر افزایش تولید گندم این شرکت گفت: با احتساب اراضی دیم و آبی این فرد به دنبال سیاه‌ نمایی در افزایش تولید گندم است در حالی که چنین امری صحت ندارد.

برومند ابراز داشت: حتی در کارخانه قند مغان در زمان مدیرعاملی سابق ضرر و زیان‌ها مشهود است و میزان تولیدات سایر فرآورده‌های لبنی این شرکت در حد بسیار پایین است.

این مسئول در خصوص بلاتکلیفی مدیریت این شرکت نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر “پاکیزه”به عنوان یکی از مدیران با سابقه در این مجموعه مشغول فعالیت است و پیشنهاداتی از نیروهای بومی برای انتخاب به عنوان مدیرعامل این شرکت به وزیر جهاد کشاورزی اعلام شده و ما منتظر تعیین تکلیف استاندار اردبیل هستیم تا مدیرعامل جدید کشت و صنعت مغان معرفی شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس در پایان سخنان خود گفت: قطعاً مدیرعامل جدید بومی و از اهالی منطقه مغان خواهد بود و با تجربه بالا و مدیریت توانمند قادر خواهد بود این شرکت را از وضعیت نابسامان فعلی خارج کند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "نماینده پارس آباد: مدیر عامل کشت و صنعت مغان بعد از معرفی استانداراردبیل انتخاب می‌شود"

#1 Comment By ناشناس On 2015/06/16 @ 2:28 ب.ظ

همه اینها کشکه پارس آباد بی صاحب بوده و خواهد بود.