امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 25th, 2014 11:59 | کد خبر : 6093 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نماینده پارس آباد: روز قدس میراث ماندگار امام خمینی (ره) است

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس میراث ماندگار و گرانبهای امام خمینی (ره) و روز تنفر و خشم عمومی از رژیم صهیونیستی است.

IMG_0163

به گزارش روز جمعه مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند در اجتماع عظیم راهپیمایان پارس آبادی در مصلای این شهر افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال باشکوهتر از سال های قبل در تمام کشورهای مسلمان و عدالت طلب وحتی کشورهای غیرمسلمان برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه ایران اسلامی به کانون و مرکز حمایت از مسلمانان و مستضعفان جهان تبدیل شده است، ادامه داد: ملت مسلمان ایران به هیچ عنوان از فلسطین و مقاومت به عنوان بحث نخست دنیای اسلام و نیز مسئله حیاتی جامعه صلح طلب غفلت نخواهد کرد.

وی، با اعلام اینکه همه مسلمانان جهان وظیفه دارند به صورت جدی از فلسطین حمایت و پشتیبانی کنند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، فریاد رهایی و آزادی قدس شریف در بسیاری از کشورهای دنیا به گوش می رسد.

برومند در بخش دیگری از سخنان خود، کمبود اعتبار و شغل را از مشکلات مهم کشور عنوان و بیان کرد: در سایه ی تلاش دولت، اوضاع اقتصادی کشورمان رو به بهبود است.

وی، به ضرورت فعالیت دوباره کارخانه های در حال تعطیل این شهرستان اشاره و اظهار کرد: باید کاری کنیم که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه رغبت نشان دهند.

او، تنها راه برون رفت از وضع موجود و غلبه بر مشکلات اقتصادی را توجه به بخش کشاورزی و سرمایه گذاری کلان در این حوزه دانست و گفت: در صورت رونق بخش کشاورزی و فعالیت دوباره کارخانه های راکد، شاهد ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از جویندگان کار در منطقه خواهیم بود.

وی، الحاق دشت مغان به منطقه آزاد تجاری ارس را از مطالبات جدی مردم این خطه اعلام کرد و افزود: در صورت پیوستن پارس آباد و دیگر مناطق دشت مغان به منطقه آزاد ارس، شاهد رونق و پیشرفت و ابادانی این منطقه و افزایش درآمد مردم خواهیم بود.

وی، از پیگیری ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان، روستاهای بّران، شورگل و انجیرلو به بخش خبر داد و گفت: در صورت تحقق، اواضاع اجتماعی و معیشتی مردم این مناطق متحول خواهد شد.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات