امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 21st, 2014 10:18 | کد خبر : 3005 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نماینده پارس آباد: روحانی در دام اصلاح طلبان تندرو گرفتار نشود

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: روحانی در دام اصلاح طلبان تندرو گرفتار نشود. حجت الاسلام حبیب برومند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: آمریکا گویی از قدرت نظامی و تسهیلاتی ایران بی خبر است چرا که موشک های بالستیک ما آماده پرتاب به مقصد آمریکا و منافع منطقه ای او […]

456+

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: روحانی در دام اصلاح طلبان تندرو گرفتار نشود.

حجت الاسلام حبیب برومند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: آمریکا گویی از قدرت نظامی و تسهیلاتی ایران بی خبر است چرا که موشک های بالستیک ما آماده پرتاب به مقصد آمریکا و منافع منطقه ای او هستند و این توان را داریم که در نقطه مقابل موشک های لیزری آمریکا را منهدم کرده و پاسخی کوبنده به تهدیدات آمریکا بدهیم.

وی افزود: اگر آمریکایی ها سخن از گزینه نظامی بر روی میز به میان می آورند ما به صراحت اعلام می کنیم که آماده جنگ مستقیم با آمریکا هستیم و در این زمینه بلوف نمی زنیم چرا که گلوی آمریکایی ها دست ما گیر کرده و به یقین این کشور را در زیر پای خود له می کنیم.

برومند با اشاره به ترس و واهمه اصلاح طلبان و برخی از نیروهای داخلی در برابر یاوه سرایی های آمریکا، گفت: همان هایی که در مجلس ششم برای نجات این کشور دست به دامن آمریکا شدند امروز وا داده و از تهدید آمریکا می ترسند در حالی که باید بدانند ایران چندین برابر نسبت به گذشته قدرتمند شده است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حرکت اشتباه دولت یازدهم در توقف فعالیت غنی سازی و تولید سانتریفیوژ، افزود: ما در حال حاضر 20 هزار سانتریفیوژ داریم و حاضر نیستیم غنی سازی را تعطیل کنیم و اگر مقام معظم رهبری اجازه دهد ظرفیت غنی سازی خود را به 60 درصد نیز افزایش می دهیم.

دولت روحانی از تعادل خارج شده است

برومند با انتقاد از رویه غلط دولت یازدهم در مدارا کردن با اصلاح طلبان تندرو بیان کرد: بنده که هرگز اجازه نمی دهم برای شهرستان پارس آباد فرماندار اصلاح طلب انتخاب شود چرا که حرکت اصلاح طلبی تندرو را مخالف شعار دولت اعتدال میدانم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: همه بدانند که 230 نماینده اصول گرای مجلس نهم در مقابل اقدامات نامناسب و نامطلوب اصلاح طلبان هوشیار و سرزنده در صحنه حاضر هستند و هرگز حاضر نیستیم همسو با آنها شعار حمایت از آمریکا و غرب بدهیم بلکه اگر دولت بخواهد از دایره اعتدال بیشتر از این خارج شود یقه دولت را گرفته و اجازه نمی دهیم تعدادی اصلاح طلب تندرو و فتنه گر بخواهند از فضای به وجود آمده سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دولت روحانی برخلاف شعار و وعده خود از تعادل خارج شده و به برخی از اصلاح طلبان نخاله و تندرو فرصت قدرت نمایی داده است، گفت: اینکه استاندار دولت اعتدال بیاید و فرمانداری از طیف فتنه و حامی آنها انتخاب کند جای تأسف و تأمل دارد و اگر استاندار اردبیل به حرکت های خود در این زمینه ادامه دهد به طور قطع وزیر کشور را استیضاح کرده و او را به مجلس می کشیم تا در این زمینه توضیحات لازم را ارائه کند.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس اظهار کرد: عهد ما با استاندار اردبیل در زمان انتخاب شدن این بوده است که از نیروهای اعتدال، میانه رو، کاربلد و با تجربه استفاده کند اما انتخاب فرماندران و برخی از مدیران نشان می دهد که هنوز سعی بر این است تا بیش تر از چهره اصلاح طلبان تندرو و جاه طلب استفاده شده و انسان های خدوم در حاشیه قرار گیرند.

برومند افزود: بیشتر در سطح کشور آنهایی مسئولیت می گیرند که از ترس و واهمه در ایام انتخابات حتی یک ساعت نیز در ستاد روحانی حضور نداشته و اظهار نظری نکرده اند، بلکه از ترس و واهمه در گوشه و کنار به نام دولت اعتدال مشغول مقاصد خود بودند و امروز سعی کردند با شعارهای عوام فریبانه در صحنه خودنمایی کرده و حضور پیدا کنند.

اخبار مرتبط

نظرات