امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 20th, 2013 12:21 | کد خبر : 2189 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نماینده پارس آباد بر تسریع در روند اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب این شهر تاکید کرد

نماینده مردم  پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، بر تسریع در روند اجرای پروژه ملی تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد تاکید کرد. حجت الاسلام حبیب برومند، در بازدید از این طرح عظیم گفت: شبکه و تصفیه خانه فاضلاب در حال اجرای شهر پارس آباد، تا کنون 154میلیارد ریال هزینه دربرداشته و […]

DSC00284265471

نماینده مردم  پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، بر تسریع در روند اجرای پروژه ملی تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد تاکید کرد.

حجت الاسلام حبیب برومند، در بازدید از این طرح عظیم گفت: شبکه و تصفیه خانه فاضلاب در حال اجرای شهر پارس آباد، تا کنون 154میلیارد ریال هزینه دربرداشته و برای تکمیل آن افزون بر 100میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

وی، با بیان اینکه این پروژه با 48درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست، اضافه کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهری از مهم ترین و ضروری ترین  طرح های این شهرستان مرزی است و اتمام آن از مطالبات و خواسته های اساسی مردم منطقه محسوب می شود.

او، با اعلام اینکه به علت نبود تصفیه خانه مدرن و قدیمی و فرسوده بودن شبکه فاضلاب فعلی، بوی گند فاضلاب به خصوص در ماه های گرم سال شهروندان را آزار می دهد، ادامه داد: با بهره برداری از این تصفیه خانه، مشکل جمع آوری ، انتقال و تصفیه اصولی و بهداشتی، فاضلاب شهر پارس آباد برطرف خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات