امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 20th, 2014 5:49 | کد خبر : 2530 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نماینده مردم پارس آباد مغان در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ترخیص شد

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی که به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود، پس از بهبود یافتن حال عمومی مرخص شد. یک منبع آگاه نزدیک به حجت الاسلام حبیب برومند داشقاپو، با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا در پارس آباد گفت: برومند به علت نارحتی […]

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی که به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود، پس از بهبود یافتن حال عمومی مرخص شد.

یک منبع آگاه نزدیک به حجت الاسلام حبیب برومند داشقاپو، با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا در پارس آباد گفت: برومند به علت نارحتی قلبی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شده بود که پس از گذارندن چند روز و انجام معاینات و آزمایش های پزشکی لازم و طی مراحل درمانی و یافتن بهبودی کامل، قبل از ظهر امروز /دوشنبه/ از بیمارستان مرخص شد.
وی، با بیان اینکه وضعیت عمومی برومند هم اکنون مساعد است، افزود: شکر خدا این نماینده مجلس  بعد از مرخص شدن از بیمارستان، فعالیت خود را از سرگرفته است .

به گزارش مغانه، نماینده پارس آباد و بیله سوار روز جمعه گذشته در پی احساس ناراحتی قلبی به بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد مراجعه کرد که پس از اقدامات مهم اولیه برای ادامه درمان با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی اردبیل اعزام شد.

حجت الاسلام حبیب برومند، متولد 1340 و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نهم است.

وی، در دوره سوم مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده مردم مغان(بیله سوار، پارس آباد و گرمی) در خانه ملت حضور داشت.

شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در استان اردبیل مشترکاً یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

 

اخبار مرتبط

نظرات