- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

نماینده مردم پارس آباد بر حل مشکلات روستاهای این شهرستان تاکید کرد

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در بازدید از روستاهای بخش مرکزی پارس آباد نسبت به رفع مشکلات و نیازهای این مناطق تاکید کرد.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند در بازدید از روستای ابراهیم آباد شماره 3 گفت:  کمبود آب آشامیدنی و نبود سیستم جمع آوری فا18174157494711558619ضلاب از مشکلات مهم این روستاست که به محض تامین اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب و با راه اندازی کامل تصفیه خانه آب عمران آباد برای تامین آب بهداشتی اقدام خواهد شد.

وی، با بیان اینکه این روستا  براساس مصوبه دولت در سال گذشته به شهر ملحق شده است ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال این طرح نهایی شود.

وی، از مسوولان بنیاد مسکن استان خواست تکمیل طرح هادی این روستا را در دستور کار قرار دهند.

 وی، از اختصاص 30میلیون ریال به حسینیه ی روستای ابراهیم آباد خبر داد و با بیان اینکه احداث سالن ورزشی از خواسته های مردم این روستاست  نسبت به رفع مشکل احداث سالن ورزشی در این روستا قول مساعد داد.

برومند، در بازدید از روستای اولتان نیز گفت: این روستای پرجمعیت و قدیمی به رغم قابلیت ها و ظرفیت های زیادی که دارد از برخی مشکلات و کمبود ها رنج می برد.

وی، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، سالن ورزشی، روکش آسفالت خیابان، محوطه سازی مدرسه تازه تاسیس، مرمت قلعه تاریخی اولتان، تجهیز درمانگاه و اجرا نشدن طرح فاضلاب را از مشکلات و معضلات مهم این روستا عنوان کرد و نسبت به پیگیری جدی خواسته های اهالی قول مساعد داد.

برومند، با حضور در جمع مردم روستای اجیرلو نیز گفت: این روستا که براساس مصوبه هیات دولت دهم باید به شهر پارس آباد ملحق شود، جمعیت آن از بسیاری از شهرهای کشور بیشتر است لذا  مسوولان ذی ربط باید هرچه سریع  تر موانع الحاق اجیرلو به شهر را از میان بردارند.

او، احداث ساختمان دفتر شورا، آسفالت خیابان های امام (ره) و امام حسین (ع) از نیازهای مردم این روستا برشمرد و اظهار کرد: با حضور ” بشارتی” رئیس دفتر مناطق محروم مشکلات و نیازهای مناطق روستایی این شهرستان بررسی و برای رفع آنها چاره اندیشی خواهد شد.

وی، از اختصاص دستگاه مکانیزه پرس کن زباله و توسعه مجتمع ورزشی انقلاب این روستا در آینده نزدیک خبر داد و نسبت به حل اساسی مشکل برق روستای اجیرلو قول مساعد داد.