امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 21st, 2013 3:16 | کد خبر : 1270 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نمایش “ماه بر ترک اسب پیر” از پارس آباد مغان به جشنواره تئاتر کشوری راه یافت

نمایش “ماه بر ترک اسب پیر” نوشته ایوب آقاخانی و کارگردانی غریب منوچهری از شهرستان مرزی پارس آبادمغان به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور راه یافت. به گزارش روز دوشنبه مغانه به نقل از مرکز هنرهای نمایشی، این نمایش به همراه 18اثر از استان های قم، تهران، همدان، مرکزی، گیلان، ایلام، بوشهر، فارس، […]

نمایش “ماه بر ترک اسب پیر” نوشته ایوب آقاخانی و کارگردانی غریب منوچهری از شهرستان مرزی پارس آبادمغان به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور راه یافت.

به گزارش روز دوشنبه مغانه به نقل از مرکز هنرهای نمایشی، این نمایش به همراه 18اثر از استان های قم، تهران، همدان، مرکزی، گیلان، ایلام، بوشهر، فارس، اصفهان و یزد به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور معرفی شدند.
نمایش ماه بر ترک اسب پیر، در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان اردبیل با کسب  بیشترین افتخارات ، جواز حضور در جشنواره تئاتر کشوری را به دست آورد.
بر اساس آرای هیات داوران ، عباس جاهد  به عنوان بهترین بازیگر مرد بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان اردبیل انتخاب شد که به خاطر حضور در نمایش ماه بر ترک اسب پیر جایزه ویژه را دریافت کرد.
بر این اساس در بخش پوستر و طراحی لباس نیز جایزه جشنواره به این نمایش اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظرات