امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 16th, 2014 7:09 | کد خبر : 6502 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نمایش “دل و دشنه” پارس آباد، مقام نخست جشنواره تئاتر استان اردبیل را کسب کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت: نمایش “دل و دشنه” از این شهرستان و به کارگردانی غریب منوچهری در جایگاه نخست بیست و دومین جشنواره تئتار استان اردبیل قرار گرفت و به عنوان اثر منتخب جشنواره و تنها نماینده استان به جشنواره منطقه ای راه یافت.

4411یوسف روزگاری

در گفت و گو با خبرنگار مغانه، افزود: بر اساس آرای هیئت داوران جشنواره ، نمایش «دل و دشنه» به کارگردانی غریب منوچهری در بخش‌های مختلف صاحب رتبه برتر و جایگاه ممتاز شد به طوری که این نمایش به عنوان برترین اثر راهی جشنواره منطقه‌ای تئاتر شد.

وی، ادامه داد: طبق آرای هیئت داوران در بخش موسیقی، اثر برتر به نمایش «دل و دشنه» ‌در طراحی لباس و طراحی صحنه نیز این نمایش نیز به عنوان برترین اثر انتخاب شد.

وی، اضافه کرد: در بخش بازیگری مرد نیز مهرداد حسینی و حسین نصیری و احمد پروستان هر سه از بازیگران نمایش «دل و دشنه» توانستند خوش بدرخشند.

او، گفت: در بخش بازیگری زن نیز مریم ندایی بازیگر تئاتر «دل و دشنه» به همراه مونا محمدنژاد به خاطر بازی باشکوه در این نمایش توانستند در جایگاه‌های اول و دوم قرار گیرند.

روزگاری بیان کرد: در بخش کارگردانی “غریب منوچهری” هنرمند توانمند این شهرستان به خاطر نمایش «دل و دشنه» رتبه دوم را به دست آورد و حمید رستمی نویسنده دل و دشنه با کسب عنوان سومی بخش نمایشنامه نویسی، لوح سپاس و جایزه نقدی جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش مغانه، آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان اردبیل شامگاه جمعه در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات