امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 30th, 2015 6:54 | کد خبر : 13758 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون در پارس آبادمغان گشایش یافت

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل و اداری در شهرستان پارس‌آباد گشایش یافت.

به گزارش روز یکشنبه مغانه، در این نمایشگاه ده ها تولید کننده مبلمان و دکوراسیون از یافت آباد تهران، قم و اصفهان محصولات تولیدی خود را با ۲۰ تا۳۰ زیر قیمت بازار منطقه عرضه می کنند.
عرضه مستقیم و بدون واسطه مبلمان و دکوراسیون داخلی با قیمت و کیفیت مناسب، حمایت از تولید ملی، کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در وقت از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
این نمایشگاه که در کوی ولی عصر و جنب میدان تره بار برگزار شده تا دهم شهریور ماه جاری از ساعت ۱۶تا ۲۳برای خرید عموم دایر است.

SONY DSC

SONY DSC

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

اقای برومند مجلس که چند روز است تعطیل شده جناب عالی چرا در افتتاح پروژه ها در هفته دولت همراه فرماندار و مسولان نبودی امروز که یک نمایشگاه زده شده برای افتتاح ان می اید واقعا متاسفم.

اصولی

آقای ناشناس چه ربطی داره؟ بر اساس آیین نامه و قوانین مجلس شورای اسلامی، نمایندگان این هفته به خاطر سرکشی به حوزه های انتخابیه خود در مجلس نخواهند بود و دوهفته آینده نیز تعطیلات تابستانی نمایندگان است.
وقتی نماینده در منطقه حاظر می شود و در آیین ها و مراسمات شرکت می کند می گوییم چرا به منطقه اومده و وقتی نمی آد میگیم چرا نیومده؟ مخالف و منتقدبودن هم راه و رسمی دارد. به خود و بی جهت به نماینده ایراد نگیریم.

رضا

اقای اصولی چرا نمایندگان سایر شهرستانها در هفته دولت همرا ه فرماندار به افتتاح پروژه ها می رود واز پروژه های نیمه تمام بازدید می کنندولی نمایند ه مانمی دانم خوداش را به خواب زده ویا واقعا خوابیده از منطقه خبر ندارد چه اتفاق می افتد درضمن این حرف اقای (ناشناس ) در شبکه خبر اردبیل قابل مشاهده است که چطور نمایندگان شهرستان هادر حوزه انتخابیه خود فعالیت می کنند من به جناب عالی به عنوان دوست توصیه می کنم هر وقت وقت داشتی شبکه خبر اردبیل را نگاه کن جسارت نباشد ببین چه طور نمایند گان فعالیت می کنند