- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون در پارس‌آباد گشایش یافت

به گزارش مغانه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه 50 غرفه از جمله مبلمان، لوستر، تخت، دکوراسیون داخلی با حضور شرکت‌های تولیدی از جمله یافت‌آباد تهران و سایر استان‌ها و شهرستان‌های همجوار در پارس‌آباد به نمایش گذاشته شده است.

تقی آزاد افزود: اجناس این نمایشگاه در قالب 50 غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و متقاضیان می‌توانند اجناس مورد نظر خود را با 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت‌های بیرون از نمایشگاه خریداری کنند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان استانی و شهرستانی، عرضه مستقیم و بی‌واسطه کالا برای عموم شهروندان با قیمت مناسب عنوان کرد و یادآور شد: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در سطح شهرستان یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی برای بخش تولید و فروش است که در چنین نمایشگاه‌هایی تولیدکنندگان با تعامل یکدیگر دستاوردهای خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد در پایان سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه  تا 12 اسفند ماه سال جاری دایر است، درباره ساعت کار آن نیز گفت: این نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 شب به مدت چهار روز در سالن سرپوشیده شهدای پارس‌آباد واقع در رو‌به‌روی پارک آراز( سبد) پارس‌آباد برای برای بازدید عموم دایر است.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون در پارس‌آباد گشایش یافت"

#1 Comment By شهرام طهماسبی On 2015/03/01 @ 2:54 ب.ظ

واقعا مسولین عزیز خسته نباشند خدایش خیلی هنر کردید (نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی ویژه عید نوروز در سالن ورزشی شهدای پارس‌آباد ) اینقدر شما ورزش دوست بودید به نظرتون ارزششو داره که سالن ورزشی رو تعطیل کنید و با افتخار اینو اعلام کنید بیچاره اون جونهای که تو این سالن ورزش می کردند بیان ببینن خیلی دیدن داره