- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

نمایشگاه خوشنویسی «خط آینه ای» در پارس آباد برپا شد+تصاویر

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد روز جمعه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰اثر از آثار خوشنویسی “عابدین مستانه”، هنرمند خلاق و خوش ذوق و برعکس نویس پارس آبادی در معرض دید عموم به خصوص علاقه مندان به هنر خوشنویسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خلاقیت و ویژگی این نمایشگاه در نوشتار این آثار است که به صورت معکوس نوشته شده اند، ادامه داد: همچنین این هنرمند نابغه عضو انجمن خوشنویسان منطقه در طول روزهای برگزاری نمایشگاه ، به اجرای زنده آثار به صورت برعکس نویسی و همزمان با دودست خواهد پرداخت.

به گفته وی، تحریر سوره فاتحه، در خواست برگزاری نمایشگاه،اشعار شاعران منطقه ،احادیثی از ائمه اطهار از جمله محتوای این آثار می باشد.

وی اظهار داشت: برپایی چنین نمایشگاه هنری علاوه بر تاکید روی هنر قدسی خوشنویسی در معرفی هنرمندان خلاق و توانمند بسیار موثر است.

این نمایشگاه تا۱۶اسفند جاری همه روزه از ساعت ۹:۳۰صبح تا ۲۰شب در محل نگارخانه سینما انقلاب این شهرستان دایر و به روی شهروندان و علاقه مندان به هنر خوشنویسی باز است.

در برپایی این نمایشگاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، انجمن خوشنویسان، شهرداری، انجمن حمایت از بیماران کلیوی، کانون بسیج هنرمندان، کانون بسیج هنرمندان و مدیریت مجموعه فرهنگی سینمایی انقلاب این شهرستان مرزی مشارکت و همکاری داشتند.

3 Comments (Open | Close)

3 Comments To "نمایشگاه خوشنویسی «خط آینه ای» در پارس آباد برپا شد+تصاویر"

#1 Comment By حسن پروانه On 2017/03/04 @ 12:15 ق.ظ

امیدواریم حمایت های مردمی ودولتی ازچنین مراسمات مثبت وفعال کنند مغزوچشم درشهرعزیزمان پارس اباد مغان بیشترشود.فرهنگ وهنر ورسانه زیر ساختارجامعه پیشرفته است. ضمن تشکر ازپرپاکنندگان این مراسم خوب وسپاس ازعلاقمتدان و بازدید کنندگان ????????

#2 Comment By بازدید کننده On 2017/03/04 @ 10:37 ب.ظ

واقعا باید از چنین هنرمندان نابغه حمایت کرد که افتخاره شهرمونن
جالبه که دعوت نامه هم برعکس نوشتن ی فکر بکریه.

#3 Comment By مغان On 2017/03/09 @ 1:57 ب.ظ

اولین بارمه چنین چیزی رو می بینم
بر هنرمندان شهر خود می بالم دستمریزادددد